Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Haha @isaV mijn moeder stuurde mij laatst een foto van een ooienvaar die door het park liep, toen appte ik nog terug: "vaak is het een voorteken he!?" Heb af en toe wel bijgeloof in kleine dingetjes hihi
Kopjekoffie, ja zn gevoel heb ik al! Volgende ronde nog 1 keer de action gebruiken en anders toch overstappen op de smilie. Dat is toch een stuk duidelijker als dit.
@MamawensT Op welke dag van je cyclus zit je nu? Ik had pas een vaste smiley op dag 27 van mijn cyclus! Klopt ook wel.. want ik zit nu op dag 38 en nog geen menstruatie.. Alles is mogelijk. Geef de moed niet op!
Dag 15 van een cyclus van ongeveer 24 dagen. Vond de testen ook niet positief alleen omdat ze steeds verder afliepen dacht ik dat die gewoon niet geweest was. Maar ondanks dat de testen verder aflopen kan die dus nogsteeds komen? Dat wist ik niet