NOD Mei 2021

@MamawensT er is nog wel een eventuele mogelijkheid dat je je piek had de 14e aangezien je toen niet getest hebt en hij vanaf de 15e weer af ging lopen. Maar als ik het zo moet beoordelen is er wel een verhoging geweest maar geen piek en daarom (nog) geen eisprong.
Mijn advies zou wel zeker zijn om 2 x per dag te gaan testen in je volgende cyclus. Anders heb je echt kans dat je m mist. Ik ben dat ook gaan doen op aanraden van de gyno. Hopelijk komtie nog! ?

@IsaV laten we hopen dat het een voorteken was voor je!!

@KOPJEKOFFIE heel jammer dat ie (nog) negatief was, maar alles kan nog. Als je een latere innesteling had of langzamer hcg aanmaakt kan hij goed op NOD ineens wel positief zijn. Ik duim mee voor je?

@mamawensT ik gebruik zelf ook de ovulatietesten van de Action. En hoe ik hem bij jou zie, is hij inderdaad helaas negatief. ?

Het streepje moet echt donker/donkerder zijn als het controle streepje. En ook wat @Vennetje zegt, 2x op een dag testen. Want soms kan de piek ook op een heel ander tijdstip zijn dan in de ochtend.
Ik testte 2x op een dag en ik heb hem uiteindelijk gevonden met de Action testen. Ook temp ik iedere ochtend.

Hopelijk komt de piek nog! ?

Heb even een hele rare domme vraag
Dus ik teste op 8mei met zwangerschapstest negatief
Op woensdag 12mei ovulatietest ng niet donker genoeg, donderdag 13mei positieve ovulatietest maar op zondag nog steeds positief. Dan maar ne zwangerschapstest gedaan. Positief.
Mijn vraag was nuj wanneer zou dan mijn uitgerekende datum kunnen zijn? Want ik ga ervan uit dat ik dan geen cyclus had van een normale 28 dagn. 
Laatste menstruatie 1ste dag was op 2april.

Ik bel straks om afspraak bij de gyne.

Terug
Bovenaan