NOD mei 2023

NoraLou in principe tel je bruin niet als ms. Een ms moet wel echt helder rood verlies hebben. Het is vreemd het zou ook kunnen zijn dat dit nu pas je innestelling was en je ei dus stuk later? En dat jebdus pas over paar dagenbevt positief zou kunnen testen. Wil je het zeker weten kan je de ha vragen om bloed te prikken.
Weet wel day stress, ziekte, teveel mee bezig zijn invloed kan hebben op je cyclus en dit dus ook kan uitstellen

Nou ik zit (nu na 12en) op 1 dag voor NOD en vandaag alweer een negatieve test. Ik heb wel de symptomen zoals maagzuur (wat ik alleen tijdens mijn zwangerschap heb gehad). Ook super emotioneel, buikpijn en steken en heb lichtroze verlies gehad op dag van ovulatie. Ik begin de hoop een beetje op te geven, door naar ronde 18 dan maar ?
Heb me altijd groot gehouden en gedacht 'het komt wel goed'. Maar vandaag gaf ik het op en heb ik echt even gehuild en mezelf afgevraagd 'waarom is het ons niet gegund' ?

[quote quote=10615985]Goedemorgen meiden! voor degene die mij nog kennen uit de eerdere maanden , ik ben zwanger ?? geef niet op 8 maanden hier geduurd en ik hoop echt voor iedereen een positieve test !! heel veel geluk ?[/quote]
Gefeliciteerdddd Mini! Wat een goed nieuws! Hoe ver ben je?

@noenoe dank je wel ?? ben ook zo blij! 7 weken ? en het rare is je denkt altijd van alles te voelen voor nod en nu voelde ik precies niks en was zelfs overtijd dacht huh ik ga maar testen hihi ! ookal is dit mijn tweede kindje ik wist echt niet dat ik zwanger was... 
ik hoop snel een positieve test ook voor jou!!

[quote quote=10616863]@noenoe dank je wel ?? ben ook zo blij! 7 weken ? en het rare is je denkt altijd van alles te voelen voor nod en nu voelde ik precies niks en was zelfs overtijd dacht huh ik ga maar testen hihi ! ookal is dit mijn tweede kindje ik wist echt niet dat ik zwanger was… ik hoop snel een positieve test ook voor jou!![/quote]
Aaah ja zo gek loopt het altijd. Geniet er maar  van. Ik heb eind deze week NOD. Ga het weer zieeeeen. 

[quote quote=10616842]@Anirbas Ooh gefeliciteerd! Hoe gaat het nu?[/quote]
Dank je!! Het gaat wel goed. Twee bloedafnames gehad, hcg stijgt heel goed. Vandaag weer wat menstruatieachtige pijn. Verder weinig symptomen. Het blijft spannend voor mij, de komende weken. 

@Linnie: ik begrijp je helemaal. Veel sterkte!

Hoi meiden, ik heb afgelopen weekend mijn eisprong gehad (gemeten met ovulatietest). Nu heb ik sindsdien een heel klein beetje bruine afscheiding (alleen op wc papier). Zou dat een ovulatiebloeding zijn? Ik heb dit nog niet eerder gehad... Zo lastig steeds als ik denk dat ik mijn cyclus nu een beetje door heb en kan interpreteren gebeurd er weer iets nieuws! 

Terug
Bovenaan