NOD mei 2023

Goedemorgen meiden!
voor degene die mij nog kennen uit de eerdere maanden , ik ben zwanger ??
geef niet op 8 maanden hier geduurd en ik hoop echt voor iedereen een positieve test !!
 
heel veel geluk ? 
 
Goedemorgen meiden!
voor degene die mij nog kennen uit de eerdere maanden , ik ben zwanger ??
geef niet op 8 maanden hier geduurd en ik hoop echt voor iedereen een positieve test !!
 
heel veel geluk ? 
 
Hi dames, ik sluit mij ook aan. Mijn NOD is 14 mei (op moederdag ?). Heel spannend, deze maand mijn eerste iui behandeling gehad na veel te lang zelf proberen.. Ik duim voor jullie allemaal! ? 
 
Wat spannend voor iedereen! Hopelijk veel positieve testen.
Ik heb zojuist nog een test gedaan en durf voorzichtig blij te zijn, zit 2 dagen voor NOD en hij loopt al mooi op!
 
Wat fijn Saby!
Hier nog steeds geen menstruatie maar ook nog steeds geen positieve test. Ik zit nu op cyclusdag 28. De vorige twee waren 24 dagen. ??‍♀️
 
Gefeliciteerd voor de mensen die zwanger zijn! 
@frasseke succes vandaag! 
Ik ga morgen weer naar het ziekenhuis voor follikel meting. Hopelijk is er al wat benoemenswaardig te zien :) 
 
[quote quote=10615697]
Hi! Ik sluit ook weer aan. NOD is 11 mei:
succes allemaal deze maand.
zazouDrie – 3 mei
MHL – 5 mei
Ramona Brabo – 7 mei
Saby – 8 mei
Marwi – 11 mei
Anirbas – 13 mei
GeekyRox – 14 mei
‘Vlinder – 14-21 mei
Frasseke – 22 mei
Ninna – 31 mei?
 
[/quote]
Hallo dames,
ik sluit me deze ronde maar weer eens aan. Niet actief bezig met zwanger worden maar als het zo mag zijn, dan is het meer dan welkom ?
mijn NOD zou omstreeks 15 mei moeten zijn. Kan 1-2 dagen te vroeg komen. Cyclus van 26 dagen. Ben al ruim 15 jaar van de pil af. Heb sinds vrijdag "bruinverlies". Verder geen klachten. Normaal begint dat dus pas 1-2 dagen voordat mijn menstruatie begint. heb gistermiddag een action test gedaan. Deze was negatief. 

gefeliciteerd voor de zwangere dames! Geniet ervan ? 
 
liefs,
K.
 
Terug
Bovenaan