NOD november 2018

Joosje ik denk niet dat je jezelf zo gek aan het maken bent hoor.... ik zie zonder te moeten turen een 2e streep! probeer morgen nog een testje? of overmorgen misschien is die dan duidelijker

Cherryberry zoals ik hier al boven zei de zwangere dames maken vaak samen een besloten fb groep. waar je dus alleen in komt als je zwanger bent en voor die maand bent uitgerekend :)

dames iedereen met een positieve test, van harte gefeliciteerd.  Moest veel terug lezen, maar fantastisch zo een lange lijst met zwangere meiden. 
Een vraag voor degene die hier ervaring mee hebben. Wie heeft enorme last van misselijkheid gehad in de tweede ronde/ cyclus na het stoppen met de pil? Microgynon 30 gebruikte ik. Ik ben namelijk al 2 weken enorm misselijk. 

Gefeliciteerd alle zwangeren!!! Super leuk en bijzonder nieuws!
Ik heb op dit moment en mega zere tepels, soms steken ze zelfs.. kan dit een teken zijn of kan je dat ook voor je ongesteld moet worden krijgen? Ik ben er in ieder geval niet mee bekend..
@Joosje ik zie ook een 2e streepje! Maar anders nog een keertje testen voor de zekerheid??!

Ah oké. :) 
ik heb wel net een e-mail aangemaakt voor een app groepje. In de december-groep neergezet maar hier zijn ook vast mensen die interesse hebben. 
Ik ga een app-groep openen voor degene die daarin mee willen kletsen. Geheel vrijblijvend uiteraard en betekent ook niet dat er hier niet meer geschreven wordt!
mocht je het leuk vinden stuur dan even een mailtje naar zwanger2019@hotmail.com met je nummer. Dan voeg ik je toe! 

Bedankt voor jullie reactie! Ik ga morgen ochtend nogmaals testen. NOD is eigenlijk dus pas dinsdag/woensdag . Ik sta echt een beetje perplex... 
Vriend is nog niet thuis zit nu in mijn eindje met klamme handjes op de bank . Ik durf nog niet blij te zijn.
Ik laat het jullie weten morgen! 

Joosjes hier nog ff je foto in negatief. je ziet goed een lichter 2e streepje. ik zou gewoon morgen nog een keer testen met ochtendurine
Anna Sophie moeilijk te zeggen verschilt pp. sommige hebben na ovulatie pijnlijke borsten/tepels ik heb dat nooit ik had gevoelige borsten en voornamelijk rechter tepel afgelopen maadn (toen was het ook raak)
Niet veel soeps ik kan je helaas niet helpen het is voor mij 10 jaar geleden voor ik voor het laatst die pil heb geslikt en kan me geen misselijkheid herinneren.

Terug
Bovenaan