NOD november 2018

ElsieJoy ja dat snap ik wel zou ik ook niet fijn vinden. Gelukkig ga ik niet heel vaak. Dmv me temp weet ik gewoon dat er (nog) niks is want op het moment zegt me afscheiding, bmm stand en ovu testen geen ene zak!
Jullie hey! Jij ook eeer hier met mij gaat het wel. Vorige maand vmk gehad dus opnieuw proberen helaas is me vyclus tot nu toe niks. Dag 24 en nog geen ovulatie. Hoe is het met jou?
Mio fijn om te horen dat ze goed benut zijn! Nu maar afwachten

Zwangere dames gefeliciteerd ????
Vlindertje wat goed! Miss ben je gewoon al langer zwanger ja! 
Hier gaat t ook goed, kwaaltjes kicken in ? ik lees NOD nov nog trouw, ben zo benieuwd. Maar idd bijna iedereen is op FB over, dat bevalt trouwens heel goed! 
Lees graag nog veel Pos testen deze maand! 

Lieve dames,
Echt mega van HARTE GEFELICITEERD voor diegene die zwanger zijn!!!
Voor de dames die net zoals ik nog op het wachtbankje zitten of door gaan naar de volgende ronde, veel succes!
Ik vind het (haast verslavend) leuk om al jullie verhalen te volgen .... 
Toch zelf nog een klein vraagje aan jullie: ' ik ben 19 oktober voor het laatst ongesteld geweest een cyclus van ongv. 32 dagen . Ik heb sinds een week of 1,5 ontzettend last van één borst. Mijn rechter borst. Begon als een soort verkapte spierpijn, liep soms iets door naar schouder oksel en rug en gisteren zijn daar steken bij gekomen. 
Heeft iemand ervaring met maar last van één borst hebben? 
Ik heb voor morgen ochtend een afspraak staan bij de dokter om het te controleren omdat ik denk dat het haast niks met een "wellicht" zwangerschap te maken kan hebben. Wat denken jullie?
Ik heb het al eerder beschreven hier maar zit een beetje met een dilemma voor mezelf. Aankomende dinsdag is mijn NOD maar ook mijn operatie dag..... Totale narcose . 
Ik wil maandag een vroege test doen maar wat als deze negatief is en ik woensdag wel positief test? Dan heb ik wellicht een heeeeeeel groot risico genomen.....

ElsieJoy, bedankt voor je reactie. 
Ik wordt voor de 2e keer aan mijn neus geopereerd .vorig jaar heb ik een inwendige en uitwendige neus operatie gehad (neus schot stond scheef) kon niet ademen door 1 neusgat en had een soort bochel op mijn neus die hebben ze weggehaald. Helaas groeid er weer 'wild' bot terug deze word dinsdag weggehaald. 
Ik zou officieel pas over een half jaar tot jaar geopereerd worden maar er kwam een plekje vrij bij de chirurg voor a.s. 20 november... Anders waren wij natuurlijk niet gaan klussen.  
Lastig pakket omdat ik het zonde vind de afspraak wellicht voor een jaar uit te stellen voor misschien niks... Maar mocht ik wel in verwachting zijn gaat dit natuurlijk boven alles! 
Wat een naar verhaal van je nicht... Ik ben daar ook altijd super bang voor en ben ook flink aantal het controleren maar ik denk alleen maar meer te gaan voelen . Morgen maar goed laten onderzoeken ook al zit ik er flink tegen op. 
Misschien ook maar verhaal operatie / zwangerschap voorleggen morgen, bloedtest?

Mijn rechterborst speelt ook altijd als eerste op, en doet altijd ietsje meer zeer dan links en na menstruatie weer over. Als ik erin knijp dan komt er bepaalde periode, zoals nu, een puntje vocht uit.dus hormoontjes spelen een rolletje. 
Goed dat je naar de HA gaat, ook al zijn er mensen die dit hier ook zouden hebben, toch ckecken bij een arts, beter te vaak dan te weinig en te laat naar de HA. 1 lijf, moeten we zuinig op zijn :) laat je weten wat de HA ervan vond? Wat betreft je angst voor narcose en zwangerschap: doe anders maandag en zonodig ook dinsdagochtend de 2v5 Kruidvat test. Deze zijn gevoelig en kunnen 4 tot 6 dagen voor NOD vaak al positief aangeven als je zwanger bent. Als dinsdag jouw dag is en je zwanger bent dan zou hij al wel positief kunnen zijn. Als hij negatief is dan zou ik met een gerust hart de operatie ondergaan meid, meer kun je er niet aan doen en kun je, afhankelijk van je operatie, komende maand gerust weer gaan voor een nieuwe ronde, is dat een idee voor je? 
Bij mij komt de spotting, nog steeds bruinige kleur vermengt met gelige slijm, nu ook beetje zelf bij afvegen helaas. Yes, yes, TMI ??
Morgen dan "netjes" dag 29. En 2% sprankje hoop dat dit toch innesteling is, maar meer dan 2 niet hoor haha ?. 

Joosje extra controle kan nooit kwaad. Afgelopen maand had ik ook last van me rechter borst en tepel. Links niet echt dus het kan er wel mee te maken hebben maar hoeft dus niet

[quote quote=10133424]Zwangere dames gefeliciteerd Vlindertje wat goed! Miss ben je gewoon al langer zwanger ja! Hier gaat t ook goed, kwaaltjes kicken in ik lees NOD nov nog trouw, ben zo benieuwd. Maar idd bijna iedereen is op FB over, dat bevalt trouwens heel goed! Lees graag nog veel Pos testen deze maand![/quote]
Facebook? Heb ik wat gemist? :)

Terug
Bovenaan