Daisyvr en Vlindertje Ook gefeliciteerd! Joosje Ik zie een streepje hoor. Hij is niet veel lichter dan die van mij gisteren. Gefeliciteerd.
LepeltjeLepeltje Ik laat me wel inlijven hoor. Ik vind het sowieso wel leuk om in ieder geval in een groep te praten waar ook wat mensen van het zwanger worden forum meepraten. In die uitgerekend groep zitten zoveel nieuwe mensen.
Ok. Ik zou nog vertellen hoe mijn vriend reageerde. Ik had een fopspeen gekocht met daarop "papa is the best" en die in mijn handen en aan hem gegeven. Zijn eerste reactie was "uh oh, uh oh, uh oh". Daarna was het meer een ooooww van ik ben nu wel een beetje emotioneel, maar blijkbaar was het eerste wat door zijn hoofd ging: uh oh, dan heb ik de komende 9 maanden de gekte die ik afgelopen 2 weken had...
Mannen... Maar hij is heel blij hoor. Hij geloofde het nog niet helemaal. Vond het streepje wel zichtbaar maar te licht. Het wilde bij hem er niet in dat je normaal dat gemeten hormoon niet hebt, dus dat je echt alleen maar een roze streepje ziet als hij positief is. Vanochtend nog maar één gedaan. En het streepje is al wat duidelijker gelukkig.
Mijn moeder heb ik het ook gelijk verteld en dat was de eerste die moest huilen. Wat erg onhandig was want de hele familie (mijn oma, ooms en tantes) zaten in de huiskamer. Gelukkig dachten die dat ik een hele leuke grap had verteld toen mama met tranen in haar ogen en een big smile op dr gezicht de huiskamer in liep.