NOD november 2018

Ja, superongezellig is dat Kershje. Want was te laat(was te overbevolkt daar) en nu is het uitgestorven op t forum. Ik lijf Vlindertje en Dwaallichtje etc wel in, haha. En dat er nog veel meer bij mogen komen! 

Ik weet even niet meer wie allemaal wat vroegen dus ik doe t even zo hoor hihi
Ik heb inderdaad eerst met de action test getest (negatief) en daarna met de kruidvat 2v5 (positief). 
Verder wil ik jullie allemaal heeeel veel succes wensen. Dat het maar snel raak mag zijn. Ik weet hoe graag jullie het willen. Sluit 2018 af met een knaltest! 
Xxxxxxx

snackworteltje leuk! Zag je berichtje nu pas maar heb je een mail gestuurd ?
Ik zal ff mee gaan lezen in de december groep aangezien ik daar wel bijkom ?

Ik lig net in bed (het is nu net 12 uur geweest en dat betekent dag van mijn NOD) en ineens ongikrampen... ik denk dat de rode duivels eraan staan te komen. Bah. En ik had nog wel zo’n goed gevoel... 
Toch nog maar afwachten... Had vanochtend tegen beter weten in wel al een Action test gedaan. Omo wit natuurlijk... achtja.. Zwanger zijn komt wanneer t komt en gelukkig heb ik al een prachtige dochter!

Daisyvr en Vlindertje Ook gefeliciteerd! Joosje Ik zie een streepje hoor. Hij is niet veel lichter dan die van mij gisteren. Gefeliciteerd.
LepeltjeLepeltje Ik laat me wel inlijven hoor. Ik vind het sowieso wel leuk om in ieder geval in een groep te praten waar ook wat mensen van het zwanger worden forum meepraten. In die uitgerekend groep zitten zoveel nieuwe mensen.
Ok. Ik zou nog vertellen hoe mijn vriend reageerde. Ik had een fopspeen gekocht met daarop "papa is the best" en die in mijn handen en aan hem gegeven. Zijn eerste reactie was "uh oh, uh oh, uh oh". Daarna was het meer een ooooww van ik ben nu wel een beetje emotioneel, maar blijkbaar was het eerste wat door zijn hoofd ging: uh oh, dan heb ik de komende 9 maanden de gekte die ik afgelopen 2 weken had...
Mannen... Maar hij is heel blij hoor. Hij geloofde het nog niet helemaal. Vond het streepje wel zichtbaar maar te licht. Het wilde bij hem er niet in dat je normaal dat gemeten hormoon niet hebt, dus dat je echt alleen maar een roze streepje ziet als hij positief is. Vanochtend nog maar één gedaan. En het streepje is al wat duidelijker gelukkig. 
Mijn moeder heb ik het ook gelijk verteld en dat was de eerste die moest huilen. Wat erg onhandig was want de hele familie (mijn oma, ooms en tantes) zaten in de huiskamer. Gelukkig dachten die dat ik een hele leuke grap had verteld toen mama met tranen in haar ogen en een big smile op dr gezicht de huiskamer in liep.

Net weer een test gedaan maar hij blijft super licht .
Op andere forums gelezen dat veel meiden standaard heeeeeeeel iets positief testen met sensitest. Iemand hier ook die ervaring? 

Terug
Bovenaan