NOD november 2018

Hoi meiden
Ik zou nog even laten weten hoe het bij de huisarts was.
Vanmorgen na al 1,5 weken last van rechterborst gehad te hebben toch maar laten controleren. Ze voelde gelukkig geen enge knobbeltjes etc. Wel voelde ze meer weefsel en kliertjes in mijn rechter borst dan in mijn linker . Ze gaf aan dat dit te maken heeft met een wellicht een zwangerschap of toch een aankomende ongesteldheid dus gelukkig niks enge zo ver! 
Ze adviseerde mij het mocht ik ongesteld worden 2 weken aan te kijken mocht ik toch in verwachting zijn zou de pijn volgens de arts na 4 weken af moeten nemen.
Jammer om te lezen dat sommige meiden toch nog ongesteld denken te gaan worden. Ik gun het iedereen zo zo zo erg. 
Ik denk dat mijn test van gisteren avond/vanmorgen niet helemaal betrouwbaar is .

Ik heb nooit vals positief getest met sensitest. Hik blijft of wit of ik kreeg een streepje en dat streepje ondanls de gevoelige test kreeg ik pas op dag 3 van positief testen met andere merken

Vandaag 3 dagen voor NOD getest met sensi test van clear blue... helemaal geen tweede streepje natuurlijk. Dag van NOD nog een keer testen maar ik denk zomaar dat ik doorga naar ronde 3. 
Toch blijf ik hopen dat ik maandag een positieve test krijg. Het voelt gewoon echt alsof het raak is. Maarja dat lees je vaker.

MevrouwdeB wel fijn dat het 14dec in iedergeval onderzocht wordt! Dat zal je een hoop duidelijkheid geven.
Cherryberry ik zou 3 dagen wachten met testen. Hcg verdubbeld om de 48uur dus na 3 dagen zal je dan als je zwanger bent wel een streep zien. En steken in je buik tijdens positieve ovulatie test kan inderdaad zijn dat je je eisprond voeld. Ik voel het ook altijd heel erg. Gemiddeld is je eisprong 2 weken voor je menstruatie. Bij mij is dit 12 dagen. Bij sommige 14 of korter. Dus als ik jou was zou ik gaan tellen en zo kun je bijhouden wanneer je ongesteld gaat worden. Dan krijg je in iedergeval ook geen valse hoop. Mocht je dus nu alsnog ongesteld worden had je waarscheinlijk een latere eisprong als normaal.
Ik vraag me trouwens af ik ga maandag naar de Sauna. Ik zit dan op 8dpo. Zou dit een zwangerschap in de weg zitten??? Ik ben al 12 maanden bezig en ik kan iedere keer wel alles eromheen plannen maar de gynacoloog had gezegd gewoon genieten en niet teveel mee bezig zijn. Maar toch onbewust ben ik er wel erg mee bezig en wil ik ook geen sushi en alcohol drinken omdat je nooit weet wanneer het raak kan zijn. 

Oh jeetje Feyre, dus op dag 24 nog geen eisprong gehad. Dat is wel lang en laat dan. Bah niet fijn zeg!!
Ja ik wist idd dat je een hele vroege miskraam hebt gehad. Heb je dat een beetje een plekje kunnen geven om nu weer door te kunnen. Denk dat je ook niet meer voor nod zal testen?
Ik had vorige cyclus ook het gevoel dat het gelukt was. Een dag voor nod vreselijk veel stress en paniek gehad door bepaalde gebeurtenissen en de volgende dag ongesteld geworden. Weet niet of de innesteling wel geslaagd zou kunnen zijn als deze stressdag er niet geweest was...
Nu heb ik in de nacht van afgelopen maandag op dinsdag zeer waarschijnlijk mijn eisprong gehad. Mijn nod is dus waarschijnlijk over anderhalve week en ik zou dan weer een korte cyclus hebben van 25 a 26 dagen.

Jullie het heeft wel een plaatsje gekregen wil gewoon door om errlijk te zijn en daarom is dit zo'n grote tegenslag. Ik heb deze maand gewoon geen ovulatie en wacht gewoon op me menstruatie maat wanneer dat is geen idee! Het kan 4 weken duten maar ook 6 of langer en daar baal ik zo van de onzekerheid en onwetendheid...
Helaas zul je nooit weten of het dan geslaagd was of niet. Stress is geen goede factor maar denk niet dat da zo snel gaat. Maar wie weet.
Ik hoop voor je dat je positief test!

Ik heb even een vraagje aan jullie. Ik ben eind september gestopt met de pil en heb daarna een cyclus van 29 dagen gehad, waarbij de ovulatietesten positief waren op dag 22. Dit zou betekenen dat ik een (te) korte LF zou hebben. 
Nu ronde 2 test ik positief op dag 19/20. Nu is mijn vraag of mijn LF altijd hetzelfde blijft, of dat dit nog kan veranderen omdat ik mogelijk nog aan het ontpillen ben? 

Terug
Bovenaan