NOD november 2018

Ah Suus!! Wat een spanning zeg!! Hoop dat je inmiddels wat afleiding hebt gevonden. Enne coolblue test hihi.denk clearblue.. wel grappig. ;)
Succes morgen hoor! En mocht het toch negatief zijn,laat je niet gek maken of boos op je lichaam. Gooi alles eruit wat je wil, zet het hier neer. Naar...uiteraard duim ik keihard voor die 2de streep. Zet hem op :)
 
Hallo dames,
Wat herken ik zoveel verhalen. Ik hoop voor jullie dat het allemaal positief is. Wij zijn al wat langer bezig en ik weet dus ook dat het allemaal niets hoeft te betekenen, maar ik duim voor jullie.
Ik heb wel weer iets nieuws. Vanmorgen leek het alsof ik een blaasontsteking kreeg. Ik had niet echt pijn, maar wel veel druk dat ik weer moest plassen en dan kwam er maar een beetje uit. De rest van de dag moest ik werken, dus was ik er minder mee bezig. Maar ik had wel vaker het gevoel dat ik moest plassen, dan normaal. Vanmiddag had ik twee keer een flesje water gedronken en tot twee keer toe moest ik al vrij snel en ook behoorlijk erg plassen. Ik kon het bijna niet ophouden.
Ik twijfel nu dus of het iets met een blaasontsteking te maken heeft. Weet iemand binnen hoeveel dagen/weken dat je zwanger bent, last kunt krijgen van je blaas? Dus vaker moeten plassen?
 
Suus DG dat snap ik zeker en vast. Maar je moet maar denken nu wil ik zekerheid. Elke dag de muren op lopen en denken ben ik nu zwanger of ben ik gewoon laat is ook niet gezond. 
 
[quote quote=10138619]Ah Suus!! Wat een spanning zeg!! Hoop dat je inmiddels wat afleiding hebt gevonden. Enne coolblue test hihi.denk clearblue.. wel grappig. ? Succes morgen hoor! En mocht het toch negatief zijn,laat je niet gek maken of boos op je lichaam. Gooi alles eruit wat je wil, zet het hier neer. Naar…uiteraard duim ik keihard voor die 2de streep. Zet hem op ?[/quote]
Hahahahahahahahahaha. Nou zie je!! Ik ben helemaal de weg kwijt hier. Geen coolblue natuurlijk maar clearblue..... hahahahaha! Pfff!
 
Omdat ik de testen dus nog niet binnen had en wel ovulatie testen thuis heb, heb ik eergister, gister en vandaag een ovulatie test gedaan. Las op internet dat deze hetzelfde kunnen reageren op je HCG als op LH. Het streepje word van eergister tot vandaag steeds donkerder... Hij was eergister al best donker, maar nu al helemaal..! Morgen maar die coolblue test doen ;)
 
Ja Suus, doe jij maar lekker die coolblue test van je, miss krijg je er nog een wasmachine bij ook! 
Al is een 2de streepje vast ook genoeg.ik ben heel benieuwd hoor! Ben rond 8uur wakker, hoop dat je dan al wat weet haha. Succes! 
 
@Citrus
Hahaha ?? wie weet!
Ben van plan morgen vroeg te testen, ga een dagje winkelen en wil t met ochtendurine doen. Wat ik trouwens gek vind: ik ben in de afgelopen week 1.5 kg gewicht verloren uit het niets. Ik weeg letterlijk “altijd hetzelfde” en nu ineens ben ik gewicht aan t verliezen terwijl ik me de afgelopen week begraven heb in het chocola... 
Hoe gaatie bij jou?? 
 
[quote quote=10138771]En we wachten vol spanning .[/quote]
Zwanger!!!!! 
Mn coolblue (?) geeft 2-3 aan dus dat is 4-5 weken staat op de bijsluiter. Ik ben helemaal in paniek!! 
 
Terug
Bovenaan