NOD november 2018

Ik heb 1 of 2 nov mijn nod! Als ik niet ongesteld word ga ik 5 nov testen denk ik. Ik hoop zo dat het binnenkort eindelijk lukt... Ben er zooo klaar voor!!! ?
Hoe lang zijn jullie allemaal bezig dames? Wat is jullie verhaal? Ben benieuwd naar iedereen.
Wij zijn nu zo'n 1,5 jaar bezig, en heb in Juli een miskraam gehad met bijna 7 weken. Dit is mijn 2e cyclus sinds toen. Ik slik sinds vorig jaar Augustus clomid, en deze cyclus ben ik over gegaan op 100mg. (Even wat korte info over mijzelf) 

Vraagje ?
Mijn vorige zwangerschap is al weer even geleden en daarbij was ik na het stoppen met de pil direct zwanger.. (ultra vruchtbaar volgens de verloskundige van toen ?)
Na de bevalling de pil niet meer gebruikt en "om de eisprong heen" het gezellig gehad. Nu zijn we wel bewuster bezig en was het vorige maand niet raak.
Nu was afgelopen zaterdag mijn ei (op basis van symptomen, geen ovu test) en vandaag heb ik een grieperig gevoel en af en toe een soort lichte kramp en soort zijsteek gevoel, maar dan wat lager... 
Aangezien ik tijdens mijn vorige zwangerschap me niet bewust was van symptomen e.d. vraag ik me af of het iets met een eventuele zwangerschap te maken kan hebben of heb ik gewoon een griepje onder de leden?

Hi @Feyre, zet mij er maar bij alsjeblieft :) NOD op 2 Nov maar ga op 1 Nov testen ivm werk en als ik niet ongesteld wordt maandag 5 Nov tweede test. ZO.SPANNEND!

jaaaaaaaa Joena. Daar ben je weer, ik dacht vanmorgen nog aan je, zo benieuwd hoe het gaat. miste je zelfs haha. kennen elkaar ook alweer een half jaar natuurlijk ...proost ??
hier gaat ie so far so good! morgen maar eens kijken wat een ovu test doet, maar zit pas op dag 8 ;)  gister naar de HA geweest en mag dinsdag voor een inwendige echo en man levert zijn kwakje in ;)  maar op zich was alleen even mijn "ei" kwijt al heel fijn hihi. We gaan weer met frisse moed er tegenaan. dit wordt onze maand Joena!! Ik voel het aan mijn water ??.  
Succes komende dagen!! ?

Heeft er ook iemand last gehad van een menstruatieachtig gevoel al een dag na de eisprong en deze duurt nu al 3 dagen? Het wordt elke dag precies iets heviger. 

@ RVis, leuk jij ook hier, zag jou wel al S voorbij komen op t andere forum nod. 
Wij gaan voor ons 1e kindje. Beide nog jong. Afgelopen zomer was ik zwanger maar dat was fout gegaan en veel onderzoek gehad, toen zwangerschap afgebroken, met veel verdriet. Gelukkig kwam uit t onderzoek dat we niks erfelijks bij ons dragen dus in sept kregen we weer groen licht om te mogen proberen. Hebben t zwanger worden weer opgepakt in sept. Nu in mijn 3e cyclus na zwangerschap. Deze maand hebben we best wel ons best gedaan, ben benieuwd. 
Ben ook benieuwd naar jullie verhalen. 

Terug
Bovenaan