NOD november 2018

Ik gebruik ook de app. Kan alleen niet via Facebook inloggen in de app, dus heb ik toch maar een account met mailadres aangemaakt. Verder werkt het prima.
Ik doe ook graag mee! Mijn NOD is 2 november. Zal wel moeilijk zijn om niet voor NOD te testen, omdat mijn man 31 oktober jarig is en ik hem graag een mooi verjaardagscadeautje zou willen geven. Dan toch maar hopelijk een verlaat verjaardagscadeau. 

Ff vraagje. Ik heb 17 jaar de pil gebruikt en ben in juli gestopt. Eerst een cyclus van 30 dagen gehad, vervolgens 28 en daarna 34. Ik lees dat veel mensen hier ovulatietesten doen vanaf dag 10 (dat is vandaag). In de bijsluiter adviseren ze voor 28 dagen vanaf dag 12. Ik vrees dat ik er anders misschien te kort heb. Wat zouden jullie doen? 

Hoi hoi, deze maand doe ik met mate mee. ? ? Ik heb de P.C. cyclus agenda ik kijk ook wel s op 24 baby daar kun je de 1e dag menstr invoeren en de duur cyclus, dan kun je meteen je uitgerekende datum zien ? zwijmel.. Ik merk dat mijn cyclus steeds fijner wordt, nu voor t eerst geen tussentijds bloedinkje gehad voor of na eisprong.
Deze maand eisprong 2x beetje gevoeld, (niet zo hevig) op dag 14 en 15, nu weet ik dus niet wannee hij echt is gesprongen dag 14 was iets heviger maar lijkt mij ook bijzonder dat je 20uur later nog eens steken voelt?? Deze 2 dagen ook beurs gevoel baarmoeder gehad. Dit gevoel is nieuw voor mij. De ene was links de andere rechts ? nogal vaag. Ik ga komende tijd wat minder ga reageren en niet meer alles ga lezen in hoop dat mij dat iets meer rust gaat geven. NOD 5 nov 

Ff een tijdje offline geweest, maar wat zijn er veel nieuwe berichten zeg. 
Mijn nod is dus 31 oktober. En sinds gister last van mn onderrug en met vlagen misselijk. Begin deze maand gestopt met de pil dus het kan ook ontpillen zijn, in de eerste 1,5 week dat ik gestopt was, was ik ook misselijk en had ik veel last van hoofdpijn. 
Ik vind dit altijd zo moeilijk te peilen, bij ons eerste kindje was ik ook direct zwanger na het stoppen met de pil en dacht ik dus ook telkens dat het ontpillen was, totdat ik dus de test deed 4 dagen na mn nod. Al was ik toen niet zo misselijk. 

Ik mag me ook melden! Oktober was een verwarrende cyclus voor me ?
22-11 nieuwe NOD
we zullen zien. Ik ga vooral lezen hier, maar wil het een beetje beperken.
succes allemaal!

Leuk hoe mwnsen ptoberen van hrt fotum eeg te blijven ? vaak lukt dat niet haha. Ik haal rt juidt voldoening en geruststelling uit.
Scholing sloeg iig nergens op ben langer onderweg geweest als dat er les hebben gehad...
Gegeven moment ook wat duizelig en pijn scheuten. Bloeden valt nu reuze mee wel nog rood ben dus benieuwd hoe het beloop is, wel nog veel stolsels.
Annap ik zou het risico niet nemen je eisprong kan ook een ander moment zijn eerder of later. Die info is maar een leidraad. Ikzelf test vanaf dag 10
Ik moet eerst wat pakketjes op de post doen dus ga zometeen het NOD lijstje maken

Ik vandaag lichtbruine afscheiding. Weet iemand wat dit kan zijn? Een innesteling zou vroeg zijn want zit nog maar 3 dpo. Ook nog steeds lichte krampen in baarmoeder. 

Feyre het zit er gelukkig weer op voor je! Jammer dat je er weinig aan hebt gehad, maar je hebt aan je plicht voldaan. Gelukkig valt het bloeden nu mee.
Mio volgens mij kun je door je eisprong ook wat bloed verliezen, dit wordt bruin omdat het er niet meteen uit komt zeg maar... 

Terug
Bovenaan