NOD november 2018

Echt meiden, tip van de dag:

https://www.drogistplein.nl/gezondheid/ovulatietesten/clearblue-digitale-ovulatietest/G3_H138_C1365_P756395/?_ga=2.198090415.1030121224.1540539096-1898494274.1539244603&_gac=1.195830040.1540539096.EAIaIQobChMIvP71qsuj3gIVROR3Ch3vkw9DEAAYASAAEgJPIPD_BwE

Ja idd joena, ik zit dan een paar dagen voor mijn eisprong. ik ben heel benieuwd hoe dat eruit ziet zeg. kan mij er niets van voorstellen. en ja, zeker Deal! we houden elkaar op de hoogte, ik zal er niet zoveel zijn, maar jij ook geloof ik niet dus we roepen elkaar gewoon weer haha, gaat prima.  nogmaals. succes!! juli kindje it is! xx

Goeie tip! Steeds als ik die dingen wil kopen denk ik: maar hopelijk heb ik niet zoveel nodig en ben ik snel weer zwanger...
Oh meiden ik ben zo blij! Ik voel mn ei! Blij met mn ei haha. Links ovulatiepijn. Ik lig dus na de vroege miskraam weer helemaal op schema, fijn gevoel. Eergisteren en nu net vanochtend seks gehad. Nu is mn vriend op vakantie tot dinsdag dus hopelijk goed getimed. Hij had wel weer moeite met dat t moest, die druk is lastig voor hem. Hij klaagt dan ook heel erg, terwijl ja, hallo, het is voor beiden dan een moetje (en ik heb nog pijn ook). Als hij niet op vakantie ging had ik niks gezegd, maar ja, was wel heel zonde om deze maand voorbij te laten gaan. Jullie mannen ook moeite hiermee?

oh wat fijn lepeltjelepeltje! Snap dat je daar blij mee bent hihi. gelukkig nog gelukt voordat hij wegging. 
nee mijn man heeft daar geen last van, kan hem niet vaak genoeg zijn, hij heeft een erg hoog libido dat het voor mij juist met druk gepaard gaat haha. maar nooit niet gelukt in ieder geval. 

Oh fijn zo’n man! Wel vervelend voor jou. Als het maar niet pijnlijk is, dat lijkt me niet fijn. Als dit maanden gaat duren ga ik mn vriend gewoon totaal op het verkeerde spoor zetten qua eisprong ?. 

Ik hoop ook voor jullie Joena en Citrus! Julikindjes! Zie jullie wel weer op t forum verschijnen ?. 
Uiteraard ook voor de rest en voor mezelf hoop ik op een juli kindje. Het lijkt mij trouwens best zwaar als het al heel heet is om hoogzwanger te zijn, maar goed, ik hoop tóch dat t weer raak is een van de komende maanden! Juli, augustus en september (vooral september) worden de meeste baby’s geboren, dus laten we hopen dat wij er ook bijzitten. 

Hee meiden
Ik ga nu waarschijnlijk een hele domme vraag stellen maar ik zit er echt mee in mijn hoofd
Ik had 17 oktober ongesteld moeten worden helaas nog niks ook geen positieve testen, maar wanneer kan ik gaan starten met ovu testen dus wanneer ben ik nu weer vruchtbaar  moet ik op mijn menstruatie wachten of kan het ook zijn dat ik door het ontpillen een maand oversla ?
Word gek van mezelf en die onzekerheid haha

Ik lees wel vaak dat jullie je eisprong voelen. Ik voel dat helemaal niet eigenlijk. Sowieso voel ik rechts nooit wat, ook niet als in ongesteld ben/ga worden, altijd links dat ik dat steken of krampen voel. Maar ovulatiepijn heb ik nooit gehad.

Lyanna dat kan best ovulatiepijn zijn. Je voelt het meestal aan de kant van de eileider die die maand een eitje los laat. Miss dat bij jou links wel gevoellig is en rechts niet? Of rechts laat geen eitjes los. Het gaat ook niet om en om. Kan best zijn dat 2 jaar lang alleen links eitjes loslaat. 

Terug
Bovenaan