NOD november 2018

Trouwens. Leuk weetje. Een gyn i.o vertelde dit 

in de lente/ zomer springt je ei snachts of smorgens.. in de herfst/winter smiddags of savonds.. 

Misschien leuk om te kijken of het bij jullie ook klopt. Mijne was afgelopen maand idd in de namiddag/avond.
Fleurop welkom! En spannend NOD is dus niet zo heel verweg meer. Het is kogelijk in ronde 1 maar het kan idd ook langer duren. Bij mij was het in ronde 2 raak maar helaas een miskraam. Dus we gaan voor ronde 3 of ronde 1 na mk.
Zwemmer hey leuk dat je het even laat weten ??
FlowerS leuk dat je je weer even meld! Hopelijk hiren we goed nieuws van je! En wat fijn ook dat je je ei hebt gevonden. Is toch altijd een geruststelling he ik zou gek worden als ik het niet zeker wist ??
Ik kan nu al niet aachten yot ik kan starten met ovu testen. Teminste het gevoel dat we er weer mee bezig zijn

Haha eigenlijk klinken onze berichten echt maf. ‘.fijn dat je je ei hebt gevonden’, ‘mijn ei was er vandaag’. 

Hahaha ? alsof het Pasen is. 

Zwemmer ja inderdaad als je niet weet waar het over gaat klinkt het echt gek
Stom dit maar sinds ik denk dat ik misschien 15 okt wel eisprong had en dus morgen mijn nod merk in ineens dat ik misselijk ben ..  En nu twijfel ik natuurlijk meteen of ik morgen ga testen. Jezelf gek maken is ook een kunst hè ?

Ik heb meegelezen dit weekend hoor! Ik lees alles maar ben niet heel actief met reageren. Komt vanzelf wanneer ik net voor mijn NOD zit en het niet meer kan houden van alle stress ?
Nog even op een rijtje, wie heeft wanneer haar NOD? Dan kan ik een klein beetje in schatten wanneer er kans is op een klein feestje!

Juuno, Haha jezelf gek maken is ook een kunst. Ik zou nog even wachten als ik jou was. ?

superjuffie ( ook juf trouwens?) ik heb Mn nod 10 november

Hoi allemaal! Ik heb een vraagje over ovulatietesten. Ik ben deze maand daarmee aan de slag gegaan en nu wil ik die van gister met die van vandaag vergelijken. Alleen staat in de bijsluiter dat je na 8 min niet meer moet aflezen. Dan kan je niet vergelijken. Hoe doen jullie dat? 

Hi meiden! 
Wat een hoop berichten. Ik heb geprobeerd om alles terug te lezen. Ik had verwacht dat ik wat actiever zou zijn op dot forum echter heb ik mezelf deze week beloofd om niet te veel te kijken omdat ik me op dit moment best geobsedeerd voel. 
Mijn nod is 5 november. Voor degene die aankomende week al hun nog hebben, spannend. Ik duim met hullie mee! 

Superjuffie eerder in het topic staat een lijstje. Ik ben op de bank in slaap gevallen dus pas hem morgen weer aan moeten nog wat mensen bij met hun NOD
Ivy gewoon vergelijken die van gister is hoogstens iets donkerder/van kleur veranderd. Houd dat gewoon in je achterhoofd. Ik heb een kalender waar ik ze op plak

Terug
Bovenaan