NOD november 2018

lavendel ik probeer ??? echt te wachten tot mijn NOD dus normaal vrijdag. Heb vandaag precies zware, slapende armen en beetje spier- en lage rugpijn en ben moe. Maar probeer me niet te hard te focussen op die ‘mss valse’ symptomen. 
Juuno ik snap dat je gefrustreerd bent en als je toch beetje ‘gerust gesteld’ wil worden, kan een afspraak bij de huisarts idd geen kwaad ?

Woensdag mijn nod, super spannend weer! Ben vandaag wel iets misselijk en moe maar kan ook komen omdat we gisteren een feestje hadden bij ons thuis. Komende dagen aankijken en ik wil pas een paar dagen na mijn nod testen omdat ik misschien weer een paar dagen te laat ben. 

Spannend! De eerste nod dagen van mensen hier komen er alweer aan. 
Ik heb braaf de hele week getest. Had volgens de app vandaag Mn ovulatie maar had woensdag een knaltest en rest van de dagen maar heel licht. Ga er maar vanuit dat ie dan woensdag-vrijdag is geweest. Eerder dan anders...

Zo ik ben weer thuis van een weekend center parcs. Zo maar een was draaien ?
Ik zal vanavond ook ff het lijstje nog aanpassen.
Wordt al spannend voor een aantal mensen. Nog een paar dagen en het is alweer november. Hopelijk veel positieve testen.
Erg hoofdpijn vandaag maja gewoon druk weekend gehad ? ik ben heel benieuwd naar me ovulatie deze maand. Ik probeer niet veel te hopen dat het meteen weer raak is... maar nu ik weet dat ik iig zwanget kan worden is er toch die stille hoop... eerst wist ik dat natuurlijk niet eens.
Lavendel iedere maand kan het natuurlijk anders zijn. Miss is dit zo'n maand. Probeer je er geen zorgen om te maken. Als je iets van test of tempt weet je het snel genoeg
Juuno jeetje! Nogsteeds niks? Pff wat frustrerend zeg! Ik zou zelf wel graag een HA afspraak willen als dit zo was bij mij.
Zwemmer na je LH piek is je ovulayie tussen 12 en 36 uur dus vandaag zou idd laat zijn. App heeft het ook wel eens mis aangezien die gewoon berekend en je lichaam is toch anders ? is heel normaal dat het af en toe is afwijkt.

Lavendel ja eerste cyclus 56 en tweede 38   dagen. Ik ging er vanuit dat cyclus nu weer naar de stabiele 30 dagen ging. Maar dat is blijkbaar niet het geval.
Wat wel vreemd is dat ik op 15 okt (dag 35 van cyclus)  een klein beetje bruine afscheiding had. Ik dacht innesteling, maar als dat zo was had ik nu positief getest of ongesteld geweest. Dus nu twijfel ik of ik wellicht toen pas eisprong heb gehad. Heb niet getest deze maand om het wat meer los te laten nl. Als dat zo is zou ik ongeveer morgen mijn nod hebben.
Vroeger was mijn cyclus super stabiel voor mijn twee zwangerschappen. Dus ik vind het ook heel dat het nu best lang duurt voordat het weer zo stabiel is. Nog een week afwachten dus maar een hopelijk komt er snel duidelijkheid. 

Hallo allemaal. Ik ben helemaal nieuw op dit forum en dit is het eerste bericht van mij, spannend! Mijn man en ik hebben 2 maanden geleden besloten om voor ons eerste kindje te gaan. Voor ons ronde 1 en aankomende vrijdag is mijn NOD; dus net als bij (de meesten van) jullie spannende dagen in het vooruitzicht. Ik ben realistisch en besef me dat de meteen zwanger in de 1e ronde mogelijk is, maar dat het ook best kan dat we er (veel) langer over doen. De tijd zal het uitwijzen. Ik kon het in ieder geval niet laten om even op het forum te kijken en mijn berichtje achter te laten, want ja, ik mag nu ook meepraten! Ik wens jullie allen veel goeds toe :), laten we hopen op veel positieve testen en vooral bij de vrouwen die al lang genoeg bezig zijn! 

Wat spannend allemaal weer, bijna november en ben heeel benieuwd hoeveel positeve testen we nu in het begin gaan krijgen. ??
Even het forum gelaten voor wat het en ga nu langzaam weet wat meelezen. Mijn NOD 8/9 november. 
Deze maand toch ovulatie testen gebruikt en vanaf maandag zeurende pijn in onderbuik gehad en op di wat bloed verlies. op dag 14 (afgelopen woe ochtend) een smiley! Dus rond donderdag als het goed is mij ovulatie gehad. Ik denk het wel stond op met zeurende buikpijn onderbuik en duidelijk scherpe pijn aan de linkerkant. Dit hielt een paar uurtjes aan. 
Ik hoop voor jullie allemaal dat het goed uitpakt aankomende maand! ?

Terug
Bovenaan