NOD november 2018

Feyre, het zit je op dit moment allemaal even niet mee. Ik hoop dat je snel weer rust vindt. 
Ik had ook nog een vraagje aan je. Je zei dat bij jou de sensitest pas heel laat positief werd. Was dit wel al na je NOD?

Feyre, zal ik een topic openen met vergelijken bmm en cervixslijm? Haha. Dan kunnen we vergelijken en kijken of er overeenkomsten zijn?
mijn menstruatie is sinds gister over en heb net voor t eerst weer gevoeld. Mijn bmm zit hoog en ik kan nu voelen dat ie zachter is dan eerst. En dicht. Ik dacht net huh, dat is gek dat ie nog dicht is of ik voel t gewoon niet. Maar hij is natuurlijk alleen open rondom de vruchtbare dagen.

Haha ja Citrus, begrijpelijk met al die namen hier ?
Het is inderdaad lastig, ik wil er niet teveel mee bezig zijn of mijn leven er op inrichten zeg maar... Aan de andere kant zit ik wel op het forum en ben ik met ovulatietesten bezig ? Ik wil ook niet teveel druk leggen op mijn vriend ?
Ik hoop dat mijn eisprong nog even uit blijft, wel fijn om te horen dat het bij jou ook een paar dagen later was.
Lyanna wellicht tot over een maandje. Neem je tijd!

Meiden, 
Even een vraag: 
Ik ben met ovu testen bezig. Alleen ik krijg wel een streepje maar is binnen die 2/5 min niet een knal streep. Als ze wat langer in drogen dan word de streep steeds feller. Alleen de rest zecht dat je later dan die 5 min niet meer moet aflezen. Wat is jullie ervaring hier mee. (Ik zou wel ergens rond mijn ovu moeten zitten) 

Groetjes en fijne zondag!

Joufullylife de ovu testen drogen donker in ja. Houd die 5 min aan is het niet knal in die tijd is het niet je piek. Je zal echt verachil zien met je piek en de indroog.
Minty dat mag altijd hoor. Vind ik altijd wel interessant eigenlijk.
mttm nee idd niet echt maar wat onze keuze ook zal zijn we blijven doorgaan met proberen voor een kindje. Wil gewoon niet te oud zijn en ook niet voor me stiefdochter. Komt wel goed misschien via een andere weg maar we komen er wel.
En of het na NOD was ga ik dan wel vanuit. Gegokt op 19 oktober en de sensitest op 21 oktober gedaan en een keer op de 17e en die was mog negatief terwijl het wel de gevoelige wad die 4 dagen voor zou moeten werken

Joufullylife idd als het een knalstreep is dan wordt mijn teststreep gelijk met de controlestreep donkererder en begin je de streep al snel te zien (dipstick 2besure)  
Hier nog 5 dagen wachten op NOD .. pfff ? ik bereid me toch maar voor dat het niets is en dan is de teleurstelling hopelijk minder groot. 

Dag 48 van cyclus. Nog niks te bekennen van een aankomende menstruatie. Wat ongelooflijk frusterend dit! Ik test maandag 5 november pas weer want ik verwacht echt wel dat mijn menstruatie moet komen en ik niet zwanger ben. Als 5 nov dan nog niet ongesteld ben of zwanger dan gelijk afspraak maken met huisarts. Ben het nu zo zat .. ? 

Spannend Mio! Ga je op je NOD testen of wil je al eerder een test doen?
Jeetje Juuno, ik snap dat je het helemaal zat bent... Je hebt al vaker een lange cyclus gehad toch? Anders gewoon even langs de huisarts, al is het maar om je een beter gevoel te geven! 
Ik heb wat last van crème achtige afscheiding, maar geen last meer van een gevoelige baarmoeder ? Ik hoop niet dat ik mijn ovulatie oversla. Vorige maanden continu een zeurend gevoel en tijdens mijn eisprong een felle steek. Maar dat is nu nergens te bekennen. 

Terug
Bovenaan