NOD november 2018

Hoi allemaal, ben ook maar weer mee overgewaaid uit het oktober topic. Helaas ongesteld geworden terwijl ik er deze maand echt ALLES aan had gedaan. Vet k*t. Maar vanmorgen een afspraak met mn huisarts gehad! Omdat we toch alweer bijna een jaar bezig zijn. Meteen bloed laten prikken en mn man moet dan zn zaad laten controleren. Daar zal vanaf hangen hoe het verder gaat verlopen. Als zn zaad slecht is mogen we wss snel naar de 2e lijn, iui of ivf. Maar als zijn zaad goed is de kans kleiner dat er snel iets gaat gebeuren omdat ik een mooie cyclus heb en ik in maart al zwanger ben geweest. Lang verhaal weer maar moest het even van me af schrijven. Ben benieuwd hoe mn man er over denkt, lijkt me toch erg confronterend om je zaad te laten controleren.

RVis ik ken het gevoel volledig! Ik vind het ook zo spannend en dat wachten...! Je wilt dat je NOD eraan komt en als het er eindelijk is dan ben je bang om te testen.. ? en dan denk je: deze keer ga ik eens niet teveel bezig zijn met al die kwaaltjes... eeuhh... NOTTTT dus ? 

Jaaa, Juuno!! Van harte zeg, wat een mega overduidelijke streep. Echt super fijn voor je!
Dat begint goed, laten we hopen op nog meer van zulke goede berichten de komende weken. 
En inderdaad, ik ben ook juf ?

Gefeliciteerd Juuno!

Ik kom mij ook hier melden. 
Temp is gezakt van 37.1 naar 36.6
Dus zal snel ongesteld worden denk ik..

Jillla, Ik snap de frustratie! Wij krijgen deze week de uitslagen van het bloed en zaad terug.. vind het wachten op die uitslag ook echt killing... 

Juuno: van harte gefeliciteerd! Wat mooi nieuws!

En wat ontzettend veel berichten als je even paar dagen niet hebt gekeken. Wil straks even alles rustig doorlezen. 

Ondertussen maak ik mezelf helemaal lekker gek hier.. 
NOD is tussen 30 oktober en 2 november. 

Nu heb ik afgelopen vrijdag en zaterdag 1 keer heel klein beetje roze afscheiding gehad. Gisteren (zondag) 2x klein beetje roze en klein beetje rood er bij in. Dit heeft allemaal niet doorgezet en vanaf gisterenmiddag tot nu niks. Geen ongesteldheid of gekleurde afscheiding. 
Meestal als ik ongesteld word, dan is het wel gelijk goed doorgezet zeg maar. 

Nog paar daagjes wachten, maar kan het bijna niet aan van de spanning haha. Ene kant proberen we er in te staan van ; ag volgens mij is het niet gelukt, en hup naar de volgende keer.. Maarja je weet het maar nooit

Ik heb de moed al een beetje verloren.. daarnet bij afvegen heel lichtbruin slijm en bij de vorige cyclus was dat een aankondiging dat binnen paar dagen de menstruatie gaat komen... ? ik voel me wel helemaal anders dan bij de vorige cyclussen maarja ik durf al helemaal niet meer hopen nu

Hey Juuno,
profociat! Wat grappig. Ik had vorige maand ook opeens een veel langere cyclus. Dacht dat ik aan het ontpillen was. Maar alles lijkt er nu op dat ik weer gewoon 28 dagen cyclus heb. Ook ik was een weekje flink ziek en mijn ei heeft zich  , zo blijkt nu, ook gewoon een weekje uitgesteld... hahaha. Wat is t lichaam toch slim! 

Terug
Bovenaan