NOD november 2018

Waaauuuw gefeliciteerd juuno. Wat een mooi nieuws! 
Hier nog 4 dagen voor NOD. Ga morgen testen met een early predictor. Denk gewoon negatief. Een paar dagen geleden had ik allemaal lichte krampen. Nu voel ik helemaal NIETS meer. Gewoon normaal.  Geen gespannen borsten, geen krampen,  niks. Dus denk dat ik gewoon binnen nu en 4 dagen ongesteld word....

Wat een verhalen allemaal weer! En Juuno Gefeliciteerd. -> STIK jaloers hier. oh oh oh....
Hier nog op de wachtbank. Tot 9 november. Voel niks. Alleen wat gevoelige tepels, maar dat heb ik altijd van de eisprong tot ik ongesteld moet worden. :p
FOCUS op andere dingen Joen. Dat is wat ik maar zeg tegen mezelf. Je hebt er toch geen invloed op....

zo wat een verhalen weer xD
heb even alles teruggelezen, en ook alle NOD's weer bijgevoegd. dus hier een nieuwe NOD lijst met de eerste zwangere!

Juuno! Gefeliciteerd! 
Oh jongens ik ga stuk! Wat een gedoe dat wachten, ik zou willen dat ik mezelf in een slaapstand kon zetten. Ik ga zelf woensdag testen, ook al is mn NOD de 2e pas. Ik kan het gewoon niet laten. Gebaseerd op mijn (door mezelf gedetecteerde) NOD op van 14-15 Okt, zou vandaag dus 14 dagen later zijn.. Manman.. 
Ik voel wel van alles (krampen, hoofdpijn etc.) en denk de hele tijd dat ik ongesteld ben geworden (dus rennen naar de wc, nee toch niet.  En heb veel  witte vloed op het moment, voelt af en toe dus echt alsof ik ongesteld ben geworden (je kent het wel, zo blup..). Ik weet het niet hoor.. word helemaal gek van mezelf. 
Naja, nog twee nachtjes slapen, ik probeer mezelf gewoon voor te houden dat het niet raak is, hopelijk is de teleurstelling dan niet gigantisch. 

Dit weekend wel weer 2 nieuwe zwangerschappen in de vriendengroep. Gaat lekker.. (en ik maar kansberekenen :()

Terug
Bovenaan