NOD november 2018

Ik wil juist niet meer voor NOD testen juist door wat er gebeurd is. Misschien als me NOD nadert ik het niet laten kan of moeilijk vind maar wil niet weer hetzelfde meemaken. Liever denken dat het gewoon niet gelukt is dan weten dat het raak was en mis is gegaan.
Taartjuuuuhh ik zet je erbij

Hallo dames!
Mag ik met jullie meeschrijven? Mij NOD is 10 november. Ik heb PCOS en sinds vorige week onder behandeling van een fertiliteitsarts. We zijn nu een jaar bezig. Afgelopen vrijdag kon zij zien dat ik een follikel had van 17 mm dus het leek erop dat ik een eisprong zou krijgen! Afgelopen weekend flink geklust dus ? spannend! A.s. maandag moet ik voor bloedonderzoek zodat we kunnen gaan zien of het wel een goede eisprong is geweest. Nu de slopende weken voor de boeg..

Hmm en nu opeens geen lichtbruine afscheiding meer te bespeuren... ? terug een sprankeltje hoop ...
mijn NOD is ook vrijdag maar ik ga toch echt nog proberen te wachten tot vrijdag..! Ik vind het voor jullie even spannend om zo mee te wachten.. ?

Hi allemaal! 
Gister weer even balen, weer ongesteld geworden. November word ronde 11 voor mij en mijn vriend. We zijn niet heel actief bezig en vorig jaar gestopt met het idee "we zien wel", maar na bijna een jaar gaat het bij mij wel steeds meer in mijn kop zitten. 
Mijn vriend en ik houden wel van een feestje/ festival, dus afgelopen zomer was ik er niet echt mee bezig. Wel hield ik het goed in de gaten, omdat wij op festivals nog wel eens wat leuke extraatjes gebruiken. 
Mijn vriend is heel nuchter en is er niet veel mee bezig. Hij wil het ook wel heel graag, maar hij blijft zeggen dat het wel goed komt. Laatst met hem besproken en ik ga komende maand toch even een afspraak maken bij de huisarts, aangezien mijn zusje ook al 4 jaar bezig is. (Daardoor ook wel een angst bij mij)
Vorig jaar ben ik er achter gekomen dat in onrustige cellen heb ik mijn baarmoeder, op dit moment heb ik PAP3A, Cin 1. Zou dit een zwangerschap ook kunnen bemoeilijken? 

@Juuno, wat een goed nieuwe, gefeliciteerd!
@Mio, spannend! Vreselijk frustrerend hé dat afwachten... Ik moet nog een week wachten al heb ik er niet echt vertrouwen in vanwege een korte luteale fase. Ik zoek me rot op internet al is dat niet echt goed voor mijn gemoedsrust. 
@Blondiie, balen iedere keer weer wanneer je ongesteld wordt. Ondanks dat wij nog niet zo lang bezig zijn vind ik het ook vreselijk vervelend.

Terug
Bovenaan