NOD November 2019

KKKK wij hebben nu om de 2 dagen sex, naarmate ik dichterbij mn dagen kom proberen we om de dag, mijn ovulatie zal ergens rond het weekend of net erna...
Ik heb nu een vrij regelmatige cyclus tussen de 24-28 dagen, maar met mijn eerste zwangerschap na het stoppen met de pil was ik ook heel regelmatig... was toen in september gestopt met de pil en in april had ik een positieve test... ik ben in die maanden 2 x ongesteld geweest... het kan dus wel? maar het is idd heel vervelend als de cyclussen  zo onregelmatig en lang zijn. Nu na verwijderen spiraal gelijk regelmatig. Denk dus dat het toen echt met het ontpillen te maken had, zou bij jou ook best nog kunnen zijn natuurlijk??‍♀️

XkArEn ik zou dan denk ik mijn NOD opschuiven naar een aantal dagen eerder....maar hoelang duurt gemiddeld je lf? Want bij mij is het bijvoorbeeld meestal 10 a 11 dagen en mochten positief testen houd ik dat dan aan tot NOD.. 
Maar een lf langer als 14 dagen weet ik niet of dat kan???‍♀️

Anne Anne, het is niet beter om 2x per dag sex te hebben. Zaad heeft 48uur nodig om te vernieuwen vandaar dat ze zeggen om om de dag sex te hebben. 

Het beste is inderdaad om de dag seks.
Zijn er hier meer vrouwen die na het stoppen mef de pil of andere anticonceptie hun libido terug hebben? Ik (en ook mijn vriend) wist niet wat me overkwam. Tijdens pilgebruik had ik maandenlang geen zin in seks en nu wil ik elke dag wel?. Herkent 1 van jullie dit?

Bedankt voor de reacties
@ellisip, of mijn libido verbeterd is weet ik niet. Nu ik in mijn vruchtbare dagen zit is het inidegeval wel hoger?

Ik ging vandaag zoeken op vanaf hoeveel dagen een innesteling mogelijk is en kwam op een website die daar een uitreken tabel had staan. 
De reden waarom ik dat had opgezocht is omdat ik sinds vanmorgen wat krampen heel laag onder in mijn buik heb. Lijkt wel ongeveer maar toch weer niet op menstruatie krampen. Nu vond ik dat zelf erg vroeg als dat een innesteling zou zijn want mijn eisprong is 6 dagen geleden. Maar volgens die tabel die dit berekend adhv je laatste menstruatie en lengte cyclus zou een vermoedelijke innesteling op 24 Okt zijn. Dus dan zou het kunnen.
Ik ben heel benieuwd of we deze ronde eindelijk geluk hebben. Maar ik ga er niet van uit. 

Ohja mocht iemand de tabel willen bekijken. Onder aan de pagina. 
https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zwangerschap/108723-datum-innesteling-berekenen.html

Terug
Bovenaan