NOD November 2019

Farru, zo spannend ! Ik gun je het zo hard ! 
Ik had woensdag een knaller van een test dus ik denk dat mijn NOD 2 dagen opschuift maar ben helemaal niet zeker. 
Tot nu toe ook steeds goed bezig geweest waardoor ik er minder aan bleef denken, maar volgende week een weekje thuis. Dus die 2 weken wachten gaan een HEL worden :) .

KSAS, ja ik ga er niet van uit maar vond het wel echt opvallen. Dacht smorgens toen ik naar de wc ging ook echt dat ik bloed zou aantreffen ivm die buikkrampen, dat ik dacht neeee dat is echt veel te vroeg! Maar gelukkig niks. We zullen zien wat volgende week gaat doen. 
@Liefje, ja lastig is dat he! Kan dat alles dan opschuift of dat je een ronde een kortere lf hebt.
Spannend spannend spannend. Nog even wachten voor sommigen van ons en voor anderen helaas nog wat langer. Succes ?

Is er iemand hier die de ovulatie app gebruikt?
Bij ons eerste kindje gebruikte ik die en ovulatietesten en mijn man zei dat het overeen kwam. Nu dus wel de app gedownload voor de eerste ronde en nog geen ovulatie testen. Hij geeft aan dat ik morgen mijn "piekdag" heb. Net geklust, want volgens mij is het beste voor de piekdag toch? Omdat het zaad tijd nodig heeft om er te komen.

Ik gebruik ook een app voor me ovulatie. Vorige keer klopte het bij mij. Heb geen ovulatietesten gebruikt de vorige keer. 
Nu met de eerste ronde na de pil is ff afwachten of me cyclus direct precies weer klopt...

Anne anne, ik gebruik ook een app. Maar die gaat wel uit van standaard 14 dagen tussen de eisprong en ongesteld worden. Maar dit kan je wel handmatig aanpassen. Ik vind het handig. Ik gebruik geen ovulatie testen maar heb dan wel een beetje overzicht. En kan kenmerken opschrijven en je slijm bijhouden. Mijn cyclus is wat wisselend in aantal dagen en hij past het dan gemiddeld toe over de afgelopen 3 maanden. Klopt dus redelijk bij mij. Maar wij hebben om de dag seks rond de vruchtbare periode zodat het vast een keer goed zit als mijn eisprong is. 

ProudmamaJ, dat is bij mij ook nog afwachten ja. Bij ons eerste kindje zat ik wel meteen in de gewoone cyclus.
Suzen, mijne houd dit inderdaad ook automatisch bij. Ik vind het ook overzichtelijk dat je kan zien wanneer je menstruatie normaal gesproken zou beginnen.

Daar ben ik weer. Wat een teleurstelling was het op 30 sept na de negatieve test. Bleek er in het ziekenhuis van alles mis te  zijn bij mij dus logisch dat er geen zwangerschap was. Na heel wat ziekenhuis bezoeken kwam er toch weer een eitje die groeide op de juiste manier maar hij springt niet. Heb dus nu een injectie (enggggg) moeten inspuiten (pregnyl). 98% Zekere eisprong dus rond aanstaande zaterdag/zondag. NOD op 10 november :)

Ben zo benieuwd of dit alle problemen oplost. Moet over een week maandag bloedprikken voor progesteron. Hopenlijk doet die gewoon wat hij moet doen...

Anne Anne, ik gebruik ook een app. Gewoon puur zodat ik kan zien wanneer ongeveer en ik niet zelf hoef te gaan tellen. Klopt wel iedere keer heel mooi! Ik heb in al deze maanden 1x een latere ovulatie gehad.
MienMa, oh wat rot als je daar achter komt! Hoe was je cyclus voor je erachter kwam dat er vanalles mis was? Als er geen eitjes waren of sprongen lijkt het me dat je cyclus onregelmatig was toch? Fijn dat je nu weet wat er is!! Ik hoop dat het nu snel gaat lukken. Maar ik kan me voorstellen dat zo'n injectie zetten heel eng is! 
Nou ik heb de eerste week op het wachtbankje achter de rug en ben heeel benieuwd naar wat Maandag en Dinsdag doen! Afgelopen 2 rondes begon de spotting op die dagen al en wist ik dus al bijna zeker dat er geen zwangerschap was. Nu hoop ik deze ronde dat, mocht ik niet zwanger zijn dat de spotting in ieder geval later pas begint! Of natuurlijk gewoon helemaal niet. 

Terug
Bovenaan