NOD November 2019

Anne Anne, oh echt verschrikkelijk! En als dat wachten nou een positieve uitkomst heeft voor iedereen prima! Maar 2 weken wachten (en sommige nog langer) om vervolgens met een spierwitte test en knalrood maandverband te zitten... nee dankje haha
Maar goed er zit niets anders op dan wachten. En als dat trekkerige gevoel dat ik nu heb uitloopt op een knaltest vind ik het prima. 
Patience is the key toch?!

@farru mijn temp is sinds vanmorgen wel opeens hoger IPv 36.4 nu 36.7. Ik snap er echt helemaal geen zak van!!! 
Nu net opeens weer een donkerdere ovulatie test terwijl ze aan het aflopen waren. Zal de foto van mijn testen hier even inzetten! 
Wie kan me helpen pffff 

at28xjsfn.jpeg

Farru, spannend. Bedankt voor de link. Voor hoever ik het zeker weet zou morgen dan mijn innesteling zijn. Maar op een andere site lees ik weer dat het dag 9 tot 12 na de eisprong kan zijn. Dan is het pas volgende week dinsdag op zijn vroegst. Probeer misschien wat afleiding te zoeken. Ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn en veel andere leuke dingen te doen en af te spreken. Want hoe meer ik er mee bezig ben, hoe meer ik er over lees en hoe meer ik de kleinste dingen in mijn lijf opmerk. Terwijl je het niet zeker kan weten en de zekerheid pas hebt als die test eindelijk positief is. Ik moet zeggen, ik kan niet wachten op dat moment ?

Lissrose, ik kan je foto niet zien? Ik had het vorige maand hoor. Donderdag een nihil streepje dus ik dacht oké zal nog zeker 2 of 3 dagen duren. Maar Vrijdag in eens een knaller nog nooit zo'n duidelijke streep gehad. Dus dat kan wel. Alleen vreemd dat je temperatuur vanmorgen dan hoger was..... 
Suzen, ja dat bedoel ik dus. Ik lees altijd zo'n 9 dagen dus die lijst was ik verbaasd over! En ik was er net even minder mee bezig totdat mijn buik begon... arghh! Lastig hihi
Maar ik heb gelukkig best wat op de planning staan dus moet lukken hoop ik en er zit niks anders op ook dan maar geduldig afwachten haha. En ja ohhhh dat moment ik kan het me al helemaal voorstellen. Geweldig! Hoop dat we dat allemaal snel mogen hebben!!!
XkArEn, dank je wel! Lief ?

Farru  wat spannend allemaal ik dacht ook gemiddeld 9 dagen na eisprong, maar las ook ergens dat het al na 5 dagen kan... als ik naar de tabel kijk zou het voor mij niet kloppen, dan heb ik waarschijnlijk net 3 dagen mij eisprong gehad maar dat komt door een wat kortere lf...zal dus niet voor iedereen opgaan...
Ik heb de laatste ronde dit ook gehad...  ongeveer 5 dagen na eisprong een wat lichte menstruatie achtige krampjes... dacht toen ook aan een eventuele innesteling. Helaas ben ik wel ongesteld geworden, maar er kan natuurlijk best een poging tot innesteling zijn geweest toen... 
Pff zo spannend! Ik hoop met je mee dat dit een goed teken is!!! Fingers crossed?

Lissrose Zover ik de testen op de foto zie, zijn alleen de twee testen op 21-10 positief. Wat betreft je temperatuur, dat vind ik altijd een lastig iets.. Je temperatuur is van meer factoren afhankelijk dan alleen je eisprong, daarom maak ik daar zelf nooit gebruik van en kun je het beter niet te nauw nemen. 

Terug
Bovenaan