NOD November 2019

Ik had best wel onregelmatige cyclus als ik kijk naar afgelopen jaar. Zelfs de ovulatietesten gaven wel aan dat ik eisprong had dus tsjah.. nu dus bijna zekerheid (98%) dat in eisprong heb vandaag/morgen. 

Het zou echt fantastisch zijn als het nu in een keer lukt... je hoopt er natuurlijk op. Hoe kom je die 2 week door zonder te veel te gaan hopen..

Wat een reacties weer. Leuk dat dit topic zo leeft. Ik ga straks nog even proberen alles terug te lezen. Vannacht mogen we weer een uur langer slapen?. Het liefst slaap ik dag en nacht tot mn NOD. Machtig wat duurt het lang. Nu nog 11 dagen wachten

Vreselijk hè Elissip dat wachten! Ik vind dat naarmate je nod dichterbij komt het langer lijkt te duren. Ik moet nog 9 dagen wachten pfff. Proberen niet aan te denken maar.

Dat wachten lijkt zo lang en nutteloos. Die vruchtbare dagen dan kun je nog proberen er invloed op te hebben. Ik moet nu nog 13 dagen wachten.
Heb eens extra opgelet maar volgens mij voel ik mijn eisprong niet.

Mienma, dus je had een onregelmatige cyclus maar volgens ovulatietesten wel een eispeong? Ja dan ga je er van uit dat dat in ieder geval goed zit! Fijn dat je erachter bent. En hopenlijk snel raak
Ellisip, ja als dat kon even doorslapen tot aan nod! Ik ben het helemaal met je eens Suzen hoe dichterbij nod hoe langer het lijkt pff heel lastig! 
Ik ben echt heeel benieuwd deze ronde en extra ongeduldig. Heel lastig want ben bang dat dat ook voor extra teleurstelling gaat zorgen. We zullen zien. Ik ben al blij als het dinsdag is en ik geen spotting heb ?

Even benieuwd wat jullie zullen doen....
Ik zit nu op cyclus dag 16, ik verwacht morgen een lh piek te hebben (als ik mijn vorige cyclus aan hou) dan zou ergens op dag 18 mijn eisprong zijn... wij hebben afgelopen dagen om de 2 dagen sex gehad... op dag 9,12,15... wat zouden jullie nu doen? Morgen weer of overmorgen? Misschien ook afhankelijk van of de piek er morgen is? 
Vandaag heb ik een verjaardag, zou 1 biertje kwaad kunnen, na eisprong doe ik het zoiezo niet..m maat ik twijfel nu een beetje... ook om geen vragen te krijgen als ik niks neem??‍♀️

KSAS, als je morgen ochtend/middag je piek meet zou ik morgen avond vrijen. Meet je morgen je piek niet zou ik morgen overslaan. Stel je hebt je piek niet en je hebt hebt toch sex en je piek is de dag erna dan is de kwaliteit van het zaad veeel minder als je dan 2x achter elkaar gaat doen. Zo hebben wij het deze keer gedaan. Ik lees het veel terug dat 2 a 3x per week vrijen veel beter is voor de kwaliteit dan om de dag. Alleen om de dag is aangeraden als je niet precies weet wanneer je je eisprong hebt en met om de dag zit je dan altijd wel goed. Maar sperma heeft sowieso 48uur nodig om optimaal te worden dus voor kwaliteit is het beste om er 2 dagen tussen te laten. Dus ik zou gewoon even kijken wat je test morgen aangeeft.

Succes ?

Farru dat schreef jij eerder ook idd, daarom deze ronde ook eens proberen met om de 2 dagen, maar zo rond de piek vind ik het dan toch spannend en twijfel ik waar je dan  goed  aan doet. Ik wacht morgen mn ovulatie test even af... het blijft zoiezo "leuker" met om de 2 dagen ? anders wordt het al snel zo'n "moetje". 
Hoop zo dat ik morgen mn piek heb, anders zou ik een langere cyclus gaan hebben deze ronde... hopelijk is mn lichaam een keertje voorspelbaar?
En nog iets geks... ik ga meestal zwemmen op dinsdagochtend, stel nou dat morgen mijn piek is en we het savonds doen zou het dan kwaad kunnen om de volgende ochtend te gaan zwemmen... ben bang dat dat chloor water een negatieve invloed kan hebben... 
Mijn man werkt onregelmatig ik heb weleens het idee dat dit van invloed kan zijn op de kwaliteit van het zaad, iemand daar ervaring mee? Mijn man zit weer in de nacht vanaf vanavond... komt weer lekker uit ?

Terug
Bovenaan