NOD November 2019

Anne Anne, bedoelde idd ovulatie testen. Maar ga dan die van de action proberen. Lijkt me prima. Niet zo zeer om te weten wanneer de eisprong is. Maar ben benieuwd of er überhaupt een eisprong is, zal wel.. En of die ook is wanneer ik denk dat die is. We hebben na mijn ongesteldheid gewoon om de dag seks voor de zekerheid. En omdat het best wel genieten is nu zonder condoom eindelijk ?. 

Xsnoetjex welkom hier!   Ik vind het ook fijn om hier ff alles te delen, vooral omdat mijn man ook zo nuchter is en zegt we zien het wel! 
Wij hebben dezelfde NOD, mijn NOD is 9 nov... wanneer was jou eisprong? Ik had afgelopen maandag een positieve ovulatietest en denk ergens maandagavond of dinsdag mijn eisprong gehad te hebben... heb een vrij korte lf van 10 a 11 dagen... ben weer zo ongeduldig hihi. Voel verder eigenlijk  nog niets, dus echt afwachten ?

KSAS, ja echt hè die mannen soms zou ik ook wel zo willen zijn hoor dan zit je er tenminste niet de hele tijd mee in je hoofd.
ik heb vorige week vrijdag mijn eisprong gevoeld echt pijnlijk de hele dag en wat meer afscheiding. Zaterdag voelde ik het ook nog een beetje en mijn gemoedstoestand veranderd heel erg. Had zaterdag een jurk aan en stond voor de spiegel en ik dacht neeee dit kan echt niet vandaag dus weer omgekleed, volgende dag zelfde jurk weer aan keek ik in de spiegel en dacht oké prima! Super raar hoe dat werk. Mijn LF is echt wel 14 dagen en die duren heel lang! 

ik wil wel echt proberen mijn NOD af te wachten om te testen hopelijk kan ik me daar aan houden!

Heee dames,
Ik zat eens te snuffelen op ouders van nu en zag jullie topic. Wil me graag aansluiten, want het samen wachten lijkt me wel fijn.
Zal me even voorstellen, Michm, heb al een prachtige dochter en stiefzoon en we willen nu samen voor eentje gaan. Mijn 2e kindje dus. Bij zowel mijn partner als bij mij was het de 1e keer raak, dus we hebben hoop, maar jeetje wat is dat spannend!!!
Nu 1,5 maand gestopt met de pil. Netjes rond de verwachte eisprong om de dag gedaanz en dan is het wachten geblazen... ik weet niet precies hoe lang mijn cyclus is, 27 of 28 dagen. Dus mijn NOD zou de 6e of 7e november moeten zijn.  Kan niet wachten. Merk nog niks. 
Hoe gaat het bij jullie?
Groetjesss

Succes en welkom michm.
Mijn vriend zei met het naar bed gaan dat mijn straie van de vorige zwangerschap donkerder zijn geworden en dat een paar dagen geleden niet was, hij denkt misschien iets hormonaal. Maar ik weet helemaal niet of dat kan......

Hallo dames,
ik volg al een tijdje dit forum en sluit me er toch graag bij aan. 
Mijn nod is 6 nov. en mijn man en ik zijn bezig voor een 2e kindje. We hebben al een dochter van 2,5jr. Dit is onze 4e ronde.
ik heb een heel sterk gevoel dat het deze keer wel raak zou kunnen zijn. Heb veel en ander gerommel in m’n buik dan de voorgaande rondes, voel me bij vlagen misselijk / opgeblazen. Heb alleen geen last van gevoelige borsten en sinds vorige week zaterdag elke dag een beetje bruine afscheiding. Dat heb ik normaal 4 dagen voor ik ongi moet worden, maar dan veel erger/anders. 

dat wachten is echt zo killing.
succes allemaal, hopelijk krijgen we deze ronde veel positieve uitslagen!

Terug
Bovenaan