NOD November 2019

Hey meiden, toch even een vraag. Ik ben donderdag ongi geworden, eigenlijk 4 dagen te vroeg. En was vannacht echt wakker geworden van de heftige buikkrampen. Ik heb normaal tijdens mijn ongesteldheid bijna nooit krampen of heel licht. Maar vannacht was echt heel pijnlijk. Heb 2 tabletjes feminax genomen en een uur later was het zodanig gezakt dat ik wel weer kon slapen. Wie weet wat dit kan zijn? Maak mij een beetje zorgen. Mislukte innesteling die er nu uitgewerkt wordt ofzo? Het voelt veel heftiger dan een normale ongesteldheid. Had vroeger ook wel krampen toen ik een jaar of 14, 15 was toen het allemaal nog goed op gang moest komen. Maar nu al heel lang niet meer.

goedemorgen dames,
wat vervelend Suzen blijft altijd een rot gevoel. Misschien is je lichaam indd wel wat verder geweest met een eventuele innesteling en dat het even wat meer tijd kost om het op gang te krijgen ofzo. Ik heb altijd al heftige krampen als ik ongi word neem dan een ibuprofen en dan is het weg. 

zijn er ondertussen al dames die hebben getest?? Toch allemaal weer een dag dichter bij de NOD!!

Oh jeetje baal heel erg. Ik denk dat wij deze maand te laat gaan zijn. Dinsdagavond voor laatste keer geklust en gisteren knipperende smiley bij cb en vanmorgen een smiley bij cb ovulatietest. Het probleem is alleen dat ik al vanaf woensdag weg ben en pas morgen avond thuis kom. Ik ben dus denk ik te laat denken jullie niet? 

Shit LV, dat denk ik wel. In ieder geval als er nu nog geen goede zwemmertjes klaar liggen. Maar wie weet, 3 dagen voor de ovulatie, zou kunnen :)Ik duim voor je

Welkom alle nieuwe meiden! Gezellig om mee te praten :) En vrouwen die al een kindje hebben, kunnen ons wellicht heel goed helpen met tips en ervaringen!
LV Ik gebruik ook die van CB en ik heb tot nu toe (3 maanden) 3/4 dagen een knipperende smiley gehad voordat m'n vaste smiley had. En dan duurt het nog 24/48 uur voordat je ei springt. Maar ik lees nu dat jij vanochtend een vaste smiley had. Dan ben je dus wel te laat als je morgen pas thuiskomt. Of net niet. Ik zou het alsnog proberen als ik jou was. Ik had namelijk vorige cyclus op de vrijdag m'n vaste smiley en op zondagavond voelde ik m'n eisprong. Dus het zou ook nog kunnen dat jou eisprong dan maandag ergens op de dag is. Ik zou het morgenavond gewoon proberen als je thuis bent. 
Farru Jouw lf was toch niet maar 9 dagen? Je telt sowieso pas vanaf je eisprong totdat je echt ongesteld wordt toch? En die van mij was langer terwijl we beide op dezelfde dag een positieve ovulatietest hadden en de eisprong op zondag gevoeld. En jouw menstruatie is gisteren begonnen? Dan is je lf toch 13 dagen? 

XSamantha Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Wat fijn dat het zo snel weer raak is! Hopelijk heb je een onbezorgde zwangerschap en gaat het deze keer gewoon goed en mag je er heerlijk van genieten!

Vanmorgen was ik wat verdrietig. Ik zit vandaag op 10DPO. Dus 4 dagen voordat mijn NOD is. De vorige 2 zwangerschappen testte ik rond deze dag licht positief. Nu bij de test van vanmorgen was deze nog negatief. Dus ik dacht dat deze ronde niet gelukt was en had de hoop ook al opgegeven.
Zojuist bruin bloedverlies bij het afvegen op de wc en wat onrustig gevoel in mijn buik. Misschien is het toch gelukt en is dit een innestelingsbloeding. Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook op deze dag een innestelingsbloeding (al eindigde deze anderhalve week later in een miskraam). Nu toch weer een beetje hoop gekregen.

@Maja, ik werd op 5 Oktober ongesteld, op Za 19 Oktober de eisprong gehad rond 22.00u dus op dag 15 is de ovulatie. Eerste deel van mijn cyclus is dus prima! Maar op 29 Oktober (dag 25) wat helder bloed. Gevolgd door 2 dagen spotting en Donderdag op Vrijdag nacht is mijn menstruatie begonnen die eigenlijk Zaterdag zou beginnen. Dus ipv 28 dagen een cyclus van 27 dagen en 9dpo zonder bloedverlies. Daarna maakt mijn lichaam zich al klaar voor menstruatie vanaf 9dpo tm 12dpo. 
Dus doordat het niet alleen oud bloed is maar toch wat vers bloed met al wat kleine stolsels ga ik de tarwekiem proberen om te kijken of ik daar iets mee kan verlengen.

Terug
Bovenaan