NOD November 2019

Hoi meiden! Ik heb een vraagje. Mijn cyclys duurt meestal zo’n 31/32 dagen. Afgelopen ronde was dit 35 en was ik maar 4 dagen ongesteld. Ik had griep dus dacht dat het daar aan lag. Ook nog getest en niet zwanger. Nu ben ik in de volgende ronde op dag 16 (eergisteren), dag 17 en vandaag een knipperende smiley. Vandaag ook een ovulatiebloeding (?). Kan iemand mij vertellen wanneer dan je eisprong is? Daarvoor, tijdens of na? Google word ik niet veel wijzer van. De ovulatietest geeft nog geen vaste smiley.. Eergisteren gezellig gehad met mijn man, vanavond weer. Is dit nu te weinig? En wanneer is dan m’n eisprong? ??‍♀️

Hoi meiden! Ik heb een vraagje. Mijn cyclys duurt meestal zo’n 31/32 dagen. Afgelopen ronde was dit 35 en was ik maar 4 dagen ongesteld. Ik had griep dus dacht dat het daar aan lag. Ook nog getest en niet zwanger. Nu ben ik in de volgende ronde op dag 16 (eergisteren), dag 17 en vandaag een knipperende smiley. Vandaag ook een ovulatiebloeding (?). Kan iemand mij vertellen wanneer dan je eisprong is? Daarvoor, tijdens of na? Google word ik niet veel wijzer van. De ovulatietest geeft nog geen vaste smiley.. Eergisteren gezellig gehad met mijn man, vanavond weer. Is dit nu te weinig? En wanneer is dan m’n eisprong? ??‍♀️

@Oliviaatje
Normaal volgt je eisprong na ongeveer 12-36u na je LH-piek
Een ovulatiebloeding kan wel, maar dan zou je eitje gesprongen moeten zijn denk ik. Het kan ook gewoon ergens een bloedvaatje zijn ofzo.
Helaas is alles een beetje gissen natuurlijk ?
Verder denk ik dat je wel goed zit ivm het gezellig hebben.

Nou meiden, heb vanmorgen getest. En helaas een negatieve test. Heb 3 dagen voor nod getest, met een Sensitest. 

toch altijd weer even een tegenvaller :-( 
Ga eerlijk gezegd ook niet echt er meer vanuit dat ik nog positief ga testen. Heb vanaf vorige week zaterdag al bruine afscheiding als ik naar de wc ga. Niet veel maar toch, zal toch ook voorbode zijn op wat komen gaat. 

hooelijk krijgen een aantal van jullie nog wel een positieve test in handen!

Hee dames. Ik stap uit deze groep. Gister bruin bloedverlies bij het afvegen en sinds gosteravond toen in naar bed ging donkerrood. Test van vanmorgen negatief
 4 dagen eerder ongesteld dus.. 
Ik wens jullie veel geluk in de ronde toe!

Pff begin nu al ongeduldig te worden... zit nu op 6 dpo en 6 dagen voor NOD... pff wil eigenlijk pas op NOD testen, maar ik denk dit echt weer niet vol te kunnen houden... nog meer die al weer testdrang aan het krijgen zijn??? 
Elissip ah wat jammer... op naar de volgende ronde! 

Gisterenavond trouwens weer wat steekjes gehad, en nu af en toe een trekkerige gevoel in mn buik... hopelijk is dit een goed teken? Ik had dit zelfde soort gevoel vorige ronde ook, maar werd toen gewoon ongesteld op mn verwachte datum... dus ben bang dat het weer niks wordt deze ronde?

Terug
Bovenaan