NOD November 2019

Uiltjesfan en Carolinerkj: Wow dat is handige informatie die B12 heb zo juist ook mijn huisarts even gebeld en moet volgende week ook meteen weer bloed komen prikken voor mijn B12. Deze was 1 jaar geleden heel erg laag. Toen ik de huisarts net ook aan de telefoon vertelde over onze kinderwens wilde hij dat ik direct bloed ging prikken. 
Dankzij jullie nu dus weer even een dubbel check voor mijn B12. Slik sinds vorig jaar dagelijks 1 tablet B12 dus ben erg benieuwd of dit geholpen heeft. 
Dankjewel!!

Liefje dat is inderdaad geen fijn nieuws... Ik hoop dat ze hierin snel iets kunnen betekenen voor jullie! Sterkte!
@Anne Anne, balen zeg.. maar goed, het kan nog steeds zo lang je niet ongesteld bent!
@ KSAS, hoe gaat het bij jou? Heb je nog getest vandaag? Dichter op NOD meer kans om positief te testen lijkt me :)

Hierzo nog 8 dagen tot mijn NOD, ik heb geen ovulatietesten gebruikt, en ook niet heel erg slijm gezien. Wel heb ik vorige week ontzettend jeuk gehad aan mijn tepels, en dat heb ik elke maand rond dezelfde tijd, dus misschien dat dat mijn ovulatie betekende? Maar voor de zekerheid klussen we gewoon nog even door, het is echt niet alsof het vervelend is voor mijn vriend en mij ;). Wat me wel opgevallen is is dat ik op het moment heel erg weinig tot geen afscheiding heb, terwijl ik dat normaal wel echt veel heb. Maar dat kan natuurlijk ook aan de weersveranderingen liggen. Ik vind het wel echt spannend en vervelend dat je dan moet wachten om te kunnen testen. Kon je het maar meteen weten na het klussen, dat zou fijn zijn!

Ahh jammer snoetje....
Hier vanmorgen weer een testje er tegenaan gegooid en helaas weer negatief.... morgen is mijn NOD met een korte lf  of misschien is mijn lf dit keer wel langer? mijn temperatuur was vanmorgen nog steeds hoog ??‍♀️
Vorige ronde begon mn menstruatie al licht de avond voor NOD... dus ben benieuwd of dit vanavond weer zo is of niet... misschien wacht ik het nu gewoon af of mijn menstruatie begint en test pas maandag dan is het 14 dagen na eisprong... 

@FiLo ja volgende maand ga ik alleen maar die van de action gebruiken. Bijzonder toch? Als ik de ovulatie test van de kruidvat google, lees is ook dat deze helemaal niet goed is... 

@LV aah altijd goed een dubbele check! Niets te danken zo helpen we elkaar alleen maar weer op het forum toch? Succes en ik hoop op een goede bloeduitslag voor je. 

Hoi hoi allemaal,
Even wat meer info :
Dokter denkt dat er al enkele keren een innesteling mislukt is door mijn kleine baarmoeder. Dat zou kunnen kloppen met mijn enkele dagen over tijd bij de vorige 2 cyclussen. 
We moeten nu nog even zo proberen..
Mijn cystes zouden ontstoken zijn. Daarvoor heb ik vandaag een injectie gehad om die ontsteking te behandelen. Deze  cystes zouden vanzelf terug weg moeten gaan.
 Veel succes nog allemaal, ik hoop dat jullie snel een positieve test in handen hebben.
Ik moet nog een dikke 20 dagen wachten tot mijn volgende ovulatie. :) 

Terug
Bovenaan