Anne Anne het maakt me enkel nog meer onzeker. Het feit dat dit de innesteling kan moeilijker maken, maakt me bang. Dokters geven vaak de raad er niet te hard mee in je hoofd te zitten .. Ik vrees dat dit nu net het tegenovergestelde effect gaat hebben.
Ik heb nu ook wel al enkele verhalen gelden van vrouwen waarbij het uiteindelijk wel gelukt is, dus ik mag de moed niet helemaal laten zakken.. Maar toch vrees ik dat ik dit weekend mijn klopje nog wel ga krijgen. Gisteren had ik het super zwaar en heb ik me 's avonds echt in slaap gehuild.
Kan er enkel met mijn vriend en hier er over praten en ik ben blij dat forums zoals deze bestaan.
Hoe gaat het nu met jou ? Hopelijk nog geen rode duivels over de vloer ? X
Ik heb nu ook wel al enkele verhalen gelden van vrouwen waarbij het uiteindelijk wel gelukt is, dus ik mag de moed niet helemaal laten zakken.. Maar toch vrees ik dat ik dit weekend mijn klopje nog wel ga krijgen. Gisteren had ik het super zwaar en heb ik me 's avonds echt in slaap gehuild.
Kan er enkel met mijn vriend en hier er over praten en ik ben blij dat forums zoals deze bestaan.
Hoe gaat het nu met jou ? Hopelijk nog geen rode duivels over de vloer ? X