NOD November 2019

Anne Anne het maakt me enkel nog meer onzeker. Het feit dat dit de innesteling kan moeilijker maken, maakt me bang. Dokters geven vaak de raad er niet te hard mee in je hoofd te zitten .. Ik vrees dat dit nu net het tegenovergestelde effect gaat hebben.
Ik heb nu ook wel al enkele verhalen gelden van vrouwen waarbij het uiteindelijk wel gelukt is, dus ik mag de moed niet helemaal laten zakken.. Maar toch vrees ik dat ik dit weekend mijn klopje nog wel ga krijgen. Gisteren had ik het super zwaar en heb ik me 's avonds echt in slaap gehuild. 
Kan er enkel met  mijn vriend en hier er over praten en ik ben blij dat forums zoals deze bestaan. 
Hoe gaat het nu met jou ? Hopelijk nog geen rode duivels over de vloer ? X

Lijkt mij ook heel lastig! Nu weet je wat er is maar niet in hoeverre dit gevolgen gaat hebben. Is er ook gesproken over hoelang jullie het nu zelf moeten proberen? En eventuele vervolg stappen? Wel fijn dat er verhalen bekend zijn waarbij het gelukt is, dat geeft ietsje hoop.
Hier nog geen rode duivels maar ik verwacht ze morgen. Vanmorgen eerst had ik het heel moeilijk en heel lastig dat mijn vriend er anders in staat. Die heeft zoiets van we hebben een kindje en een tweede komt wel een keer. Maar ik baal ontzettend dat ik vanalles gevoelt heb. Maar goed, ik heb geprobeerd om afleiding te zoeken en de vermoeidheid is er ook wel een beetje uitgekomen. 

Hoi vandaag uitslag gehad van de ha mag stoppen met vitamine b 12 en dan alleen davitamon compleet mama met omega 3 visolie alleen slikken want daar zit ook b 12 in en over een paar maanden weer even prikken 

Helaas..
Woensdag test gedaan, wit.. vandaag nog een test gedaan.. nog steeds wit..
Dus verwacht dat vandaag de menstruatie gaat doorzetten..
Op na de volgende ronde 3, alle zwangerschappen in ronde 3 zwanger geraakt.. dus hopelijk gaat het deze x ook lukken... 

Jeetje Liefje, ik kan me voorstellen dat je helemaal niet op dat nieuws zit te wachten en dat het je onzeker maakt. Ik zou gewoon even je gevoelens er laten zijn en je boosheid/verdriet etc uiten. En daarna inderdaad de moed erin houden hoor, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Ik ga heel hard duimen voor jou! 

Ik heb heel voorzichtig goed nieuws, vanmorgen twee dagen voor NOD getest met het idee dat mijn menstruatie eraan komt, en toen verscheen er een tweede lijn! Tjeee had het totaal niet zien aankomen, het is ook een heel vage lijn en heb alle symptomen van een naderende menstruatie.
Durf nog niet te vroeg te juichen, maar jeetje! 

Wat spannend filo! Gefeliciteerd, hopelijk lopen de testen mooi op! 
Hier vandaag NOD, geen menstruatie nog en na afgelopen dagen negatief getest te hebben heb ik vanmorgen besloten niet te testen! Wacht vandaag gewoon maar een af wat er gaat gebeuren... temperatuur was vanmorgen wel iets gezakt maar kon ook niet op de juiste tijd test en doordat dochter lief aan het spoken was ? dus kan daardoor natuurlijk ook vertekenen... ik wacht vandaag eens af!

Terug
Bovenaan