NOD November 2019

Dankjulliewel! Het besef moet nog komen hoor, mijn vriend gelooft het nog niet, hij denkt dat de tweede lijn toch echt beter zichtbaar moet zijn ? maandag op mn NOD doe ik nog een test, maar ik vind het echt al duidelijk

Helaas net ongesteld geworden... baal er echt van en ben erg teleurgesteld. Door naar ronde 8.... 
Bah, echt kut gewoon. Volgende NOD is 7 december 

FiLo Alvast voorzichtig gefelciiteerd!! Morgen nog een keer testen en dan moet hij wel duidelijker zijn. Spannend! 

FiLo gefeliciteerd! Even de clearblue tegenaan gooien dan heb je bevestiging. 
Ksas, wat super vervelend! We zitten ongeveer in t zelfde schuitje he? Voor jullie is t ook voor t 2e kindje toch? Ging t bij de 1e wel snel? 
Ik merk dat ik er super onzeker van word omdat t bij onze 1e in 1x raak was en we nu al in ronde 6 zitten met ovulatietesten etc. Wel nog steeds super regelmatige cyclus dus het is me echt een raadsel waarom t deze keer nog niet lukt.. Hier zijn de vruchtbare dagen weer begonnen, ik verwacht een positieve ovulatietest dinsdag..

Marr  klopt idd 2de kindje... mij maakt het ook erg onzeker dit. Bij de eerste was het ook niet in 1 x raak heeft 6 maanden geduurd dus niet heel lang maar we gaan daar nu al net overheen? toen had ik een hele onregelmatige cyclus. Totaal in een halfjaar tijd 2 keer ongesteld geweest en toen zwanger... echt een gelukstreffer dus?
Nu is het allemaal zo anders, mooie regelmatige cyclus vind mn piek de afgelopen 3 maanden netjes, daarna wel een korte lf van 10 a 11 dagen. Dus waarom het niet lukt, echt geen idee... heb ik wel echt een eisprong, zit het bij mijn man niet goed, is de lf te kort??? Zijn mijn eileiders miaschien wel verstopt?  Er beginnen zoveel vragen te spelen... heb net online een afspraak gemaakt bij de huisarts gewoon om al mn vragen eens te stellen. Kan pas 19 november maar dat maakt niet uit... Mijn man gebruikt bloeddrukverlagende medicijnen en die schijnen de vruchtbaarheid aan te kunnen tasten, sinds ik dat gelezen heb blijf het ook knagen.
Pff zit er gewoon echt ff doorheen, voel me gewoon kut! Van de week had ik er echt nog een goed gevoel bij, maar als het dan toch blijkt van niet moet ik het weer ff verwerken!
Hoe oud is jullie eerste? Succes komende dagen??? hopelijk deze ronde een positief resultaat!

Ksas, ik herken me heel erg in je vragen! Onze 1e is net 2 jaar geworden. Ik heb nu een x vitamines van Davitamon gehaald ipv alleen foliumzuur, kijken of dat helpt. Ik merk ook echt dat ik mega ongezond ga eten doordat t steeds niet lukt en dat ik ook echt niet lekker in mn vel zit. Nja, niks aan te doen en gewoon afwachten maar.. Hoe oud is jullie 1e? Kun je een beetje lief voor jezelf zijn komende dagen? 

Filo gefeliciteerd!!
En wat shit zeg KSAS... Echt ontzettend balen! Ik snap heel goed dat je er onzeker van wordt en dat je je vragen bij de huisarts gaat neerleggen. Ik heb het zelf ook wel een beetje, al vijf rondes regelmatige cyclus, positieve ovulatietesten, en toch lukt het niet (ben nu nog niet ongesteld, maar heb wel het vermoeden dat het eraan zit te komen). Bij mijn eerste moest ik echt onthullen en was het de zesde keer raak. Nu gaan we ook weer die kant op, terwijl je van tevoren verwacht en hoopt dat het misschien toch sneller gaat. Ik hoop dat de huisarts je vragen goed kan beantwoorden! Jammer dat het nog zo lang duurt..

Terug
Bovenaan