Marr klopt idd 2de kindje... mij maakt het ook erg onzeker dit. Bij de eerste was het ook niet in 1 x raak heeft 6 maanden geduurd dus niet heel lang maar we gaan daar nu al net overheen? toen had ik een hele onregelmatige cyclus. Totaal in een halfjaar tijd 2 keer ongesteld geweest en toen zwanger... echt een gelukstreffer dus?
Nu is het allemaal zo anders, mooie regelmatige cyclus vind mn piek de afgelopen 3 maanden netjes, daarna wel een korte lf van 10 a 11 dagen. Dus waarom het niet lukt, echt geen idee... heb ik wel echt een eisprong, zit het bij mijn man niet goed, is de lf te kort??? Zijn mijn eileiders miaschien wel verstopt? Er beginnen zoveel vragen te spelen... heb net online een afspraak gemaakt bij de huisarts gewoon om al mn vragen eens te stellen. Kan pas 19 november maar dat maakt niet uit... Mijn man gebruikt bloeddrukverlagende medicijnen en die schijnen de vruchtbaarheid aan te kunnen tasten, sinds ik dat gelezen heb blijf het ook knagen.
Pff zit er gewoon echt ff doorheen, voel me gewoon kut! Van de week had ik er echt nog een goed gevoel bij, maar als het dan toch blijkt van niet moet ik het weer ff verwerken!
Hoe oud is jullie eerste? Succes komende dagen??? hopelijk deze ronde een positief resultaat!