NOD November 2019

Papegaaitje heel veel sterkte ! Dikke knuffel ! Ik snap dat dit een enorme teleurstelling is.
Kersencake van harte gefeliciteerd !
Farru  handig dat jij dat aan de hand van je slijl kan zien. Hier is dat momenteel echt niet duidelijk.
Ik dacht vorige maanden steeds mijn ovulatie te voelen, maar de laatste cyclus heb ik meerdere keren zware steken gehad waarbij ik niet recht kon van de pijn. Huisarts heeft me gisteren doorverwezen voor een echo op het moment dat ik die steken terug zou krijgen. Zij denkt momenteel aan cystes op de eierstokken en omwille van het feit dat ik ook prikkelbare darm symptoom heb wil ze endometriose uitsluiten aan de hand van die echo.. Ik hoop dat ik die steken nu deze cyclus niet meer ga hebben.. 

Zo jullie kletsen erop los.
Ik heb afgelopen de ovulatietesten van CB gebruikt en dit deed ik in de ochtend, dit gaven ze ook aan in de gebruiksaanwijzing. Zit nog in twijfel om ze deze maand weer te gaan gebruiken, ze zijn nog toch flink aan de prijs en meestal voel ik het wel aardig (buikpijn en krampen)

XSamantha, ja ik vind ze ook wat prijzig. Gelukkig gebruik ik er max 3 in een cyclus want ik weer ongeveer wel wanneer mijn ovulatie komt. Maar ik denk toch dat als deze op zijn en ik zou nog niet zwanger zijn dan ga ik weer gewoon over op action ovulatietesten. Wel zag ik dat cb in de winkel bijna €10,- meer is dan online bij bol.com.

Terug
Bovenaan