NOD November 2019

@EVSS
Ik gebruik ook de sensitesten. Ze raden aan om rond 12u te testen. Meestal is je LH 0iek het hoogst sochtends.. Dit is daarna rond de middag waar te nemen in de urine. Test je ervoor of erna heb je kans om je piek te missen.. Ik test tussen 11u en 13u.. En drink 2u ervoor niet. Altijd een heel duidelijk streepje! 

Kersencake, oh dan ben je bijna als het goed is dan een week over tijd!! Ik hoop dat dat door een zwangerschap komt. Succes nog even met afwachten. 
liefje, ik gebruik ze wel ja, nu sinds 2 rondes weer. Eerst van de action daarna cb die ga ik dit keer voor de eerste keer gebruiken. Maar eigenlijk verteld mijn lichaam het zelf al duidelijk dmv het slijm. Maar omdat ik afgelopen 2 rondes 5 dagen voor nod al begon met bruine afscheiding wil ik voor de zekerheid testen, zo kan ik tenminste nog een test gebruiken haha! 
EVSS, de meeste adviseren smiddags of 2x per dag. Ik doe hem meestal rond de avond 19.00u en vind mijn piek prima! De clear blue testen moeten geloof ik juist weer met ochtend urine.
Papegaaitje, ahhh balen! Vooral als je er een goed gevoel over had! En ik snap dat je van die berichten verdrietig kan worden, ik heb dat ook en dat is heel normaal vind ik! Vooral na zo'n erge situatie die jij hebt gehad. Hoop dat het alsnog snel raak is! 

S D dat heb ik vorige maand ook gedaan en toen ook gevonden. Maar toen was ik vrij. Nu moet ik werken en wil dat niet daar doen. 

farru dus die van cb kan je wel doen met ochtend urine? Heel lastig want weet wel ongeveer wanneer die is maar wil het toch zeker weten haha.

Ik mag komende maand opnieuw proberen. 
@Papegaaitje, heb jou ook even in de lijst gezet. 
Succes allemaal! 

NOD 1/2/3/4/5 November – Suzen – 29 jaar – 1e kindje – ronde 2 – cyclus 22-28 dagen
NOD1 november – XSamantha – 25 jaar – tweede kindje – ronde 4 – Cyclus 31?
NOD 1 November – Farru – 29 Jaar – 1e kindje – ronde 7 – Cyclus 28 dagen
NOD 2/3 november – Lapjesendraadjes – 37 jaar – 1e kindje – ronde 13 (2e ronde IUI)
NOD 3 november – EVSS – 24 jaar – 1e kindje – ronde 2 – cyclus 28 dagen?
NOD 5 november – Liefje – 26jaar – 1e kindje – ronde 3
NOD 6 november – ? – 34 jaar – 2e kindje – ronde 2 – cyclus 28 dagen
NOD 7 november— MamaVNdrie —29 jaar—4e kindje—Ronde 1– Cyclus 31
NOD 8 november - Papgaaitje - 27 jaar - 11e ronde - 1e kindje - cyclus 29 dagen
NOD 9 November – Anne Anne – 28 Jaar – 2de kindje – ronde 1 – Cyclus 28 dagen?
NOD 9-19 november – Lilaa – 28 jaar – 1e kindje – ronde 2 – cyclus onregelmatig
NOD 10 November – Kersencake – 31 jaar – 2e kindje – ronde 7 – cyclus 24 dagen
NOD 10 November – Ellie92 – 27 jaar – 1r kindje – ronde 9 – cyclus 26 dagen??
NOD 17 november - Ir - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4
NOD geen idee – lauraberghoef – 29 jaar – 2e kindje – ronde 2 – cyclus 28 dagen

Heeft er hier iemand een mk gehad? Wanneer wordt je dan weer ongesteld en is je cyclus weer op gang? Ik heb echt geen idee namelijk en kan er ook niet echt iets duidelijk over vinden.  

Hey, 
Zou men naam nog moeten aanpassen aar moet nog uitzoeken hoe.. 

Allesinds ik ben onverwacht gestopt met men pil in de zomer. Eindelijk men regels en meteen gestart met clomid. Geen idee van men cyclus hoelang die is, was ervoor ook al telkens onregelmatig. 
Aangezien we bij de 1ste lang hebben moeten proberen, en de 2e zwangerschap na lang proberen een miskraam was hadden we bij de 3e zwangerschap clomid opgestart. Na 2 rondes was het prijs. Dus ik hoop nu ook zo vlot.
Ik vermoed rond 10 nov men nod te hebben, 
Groetjes 

Ok er staat niet meer gebruiker ?
Het was simpel dus. Heb even is gekeken. Nod zal vermoedelijk voor rond 3 a 4 november worden afhankelijk wnr de pregnyl gaat gezet worden. 

@ Farru: ik kon mijn nieuwsgierigheid toch niet meer bedwingen, en de test was POSITIEF!! Ik ben helemaal in de blauwroze wolken! WAAAH! 
- Even van die wolk afstappen-
@ Laura: in het verleden een miskraam gehad met 7 weken en toen duurde het 4 weken voor een nieuwe menstruatie. Vrij snel dus. Hopelijk bij jou ook.
@ iedereen hier: Heel veel succes en ik duim voor jullie dat het raak is!  

Terug
Bovenaan