NOD November 2019

Dankjewel allemaal!..
Vandaag nog action test gedaan, positief.. dus al extra bevestiging..
Zal waars mijn kennende morgen nog wel x test doen.. 
Vandaag met mijn zoontje rompertje versierd met zwanger juli'20..straks mijn vriend verassen! 
Ik wens jullie allemaal succes en hoop dat jullie ook snel een positieve test in handen mogen hebben..

hey meiden! 
nou die stomme testen zijn vals ! 
heb ze opgebeld om te vragen of ze wel eens vals positief testen! en ja dus.. fijn had er net 20 besteld hahahah maarja nu weet ik het wel ! hier inmiddels op dag 12 van mijn cyclus. vorige cyclus was 38 dagen dus ik ben benieuwd ! ben weer begonnen met ovulatie testen ! hopelijk deze cyclus wat korter. wachten duurt zo lang. 
mijn nod zal dus ik dec zijn maar praat nog wel gezellig mee! 

Carola gefeliciteerd !! 

@fleurbo neee een vriendin die niet zwanger is had hem ook gedaan en daar kwam het zelfde uit ? komt dan binnen 5 min een dun streepje. Geen dik streepje wat het wel moet zijn. Maarja dan weet ik dat voor de volgende keer :) 

Pff, zo lastig om te wachten. Zaterdag is mijn NOD en voel echt vanalles, maar wie weet komt het gewoon door het weer. Voornamelijk erg gevoelige borsten en last van mijn maagzuur (waar ik nog nooit last van heb gehad). Maar nog even wachten, ik ga er maag vanuit dat het niet raak is, gezien het pas de eerste ronde is

Robsa, spannend he! 
Mijn NOD is zondag. Heb vandaag witte (iets dikkere) afscheiding en ben moe. Op internet staan wisselende verhalen over afscheiding voor mogelijke menstruatie of zwangerschap. Daarnaast heb ik altijd voor mijn menstruatie last van zeer gevoelige borsten al vanaf deze dag, nu nog niets te bekennen. Voor ons ronde 8, maar heb er zomaar weinig vertrouwen in dat het gelukt is.. ?

Anne Anne, zo jammer ! Hopelijk hebben we in december meer geluk. Klopt het dat je dan met je NOD ongeveer gelijk met mij zit ? Mijn volgende NOD is 10/12 december :) .

CarolaW.  Proficiat ! 

Terug
Bovenaan