KKK We zijn in dezelfde maand gestopt met de pil Ik lees vaak dat iedere dag seks hebben niet goed is omdat de zaadkwaliteit dan niet meer optimaal is, schijnt na 36-48 uur na zaadlozing weer goed te zijn. Na 10 dagen geen zaadlozing, schijnt het mannelijk lichaam het ook af te breken omdat het niet meer goed is. Dus ik probeer altijd wel een week voor de ovulatie ervoor te zorgen dat we al beginnen. Dan is dat ''oude'' er in ieder geval uit.
Mijn menstruatie was dinsdag voorbij en hebben donderdag weer seks gehad. Mijn ovulatie verwacht ik dinsdag/woensdag.
Zou fijn zijn als je cyclus inderdaad wat korter wordt anders duren die maanden alleen maar langer en heb je minder kansen. Dat is jammer. Maar wie weet
Hopelijk is het allemaal gewoon goed gegaan en heb je 19/20 november een mooie positieve test!
Mijn menstruatie was dinsdag voorbij en hebben donderdag weer seks gehad. Mijn ovulatie verwacht ik dinsdag/woensdag.
Zou fijn zijn als je cyclus inderdaad wat korter wordt anders duren die maanden alleen maar langer en heb je minder kansen. Dat is jammer. Maar wie weet
Hopelijk is het allemaal gewoon goed gegaan en heb je 19/20 november een mooie positieve test!