NOD November 2019

Maar je zegt dat je in totaal 3x seks hebt gehad (donderdag, zondag en maandag). Maar dan kom je een beetje op hetzelfde uit toch? Om de dag/twee dagen en daarna 2x achter elkaar. Wij doen het ook niet vaker dan 3x in de week voor de ovulatie. 

Liefje, dat is inderdaad een rare menstruatie.
Vannacht gedroomd dat ik toch zwanger was. We hadden afgesproken vandaag weer te testen dus ik zat klaar met mijn bakje om in te plassen maar ben ongesteld geworden ?. Ergens in mijn hoofd wist ik het wel, maar het voelt toch dubbel. 1 kant blij dat mijn cyclus redelijk normaal is (30 dagen), andere kant had ik toch liever een positieve test gedaan en had ik bij de eerste heel veel last van de menstruatie.

Dames....
Zaterdag was mijn NOD.. test negatief.. menstruatie niet doorgezet.. 
Dacht vanochtend test nog x, dus toch net nog x getest.. niet mijn ochtend urine.. 
Resultaat een positieve test!..
Morgen nog x testen voor extra bevestiging!.. 
Echt blij nu! Maar ook beetje bang.. hoop zo dat het nu goed mag gaan!.. 

Wat fijn CarolaW! Gefeliciteerd!
Anne Anne wat jammer! Hopelijk volgende ronde dan! 
Volgens mijn app zou vandaag mijn NOD zijn, maar dat zie ik nog niet gebeuren. Nog totaal geen menstruatieklachten maar ook geen zwangerschapssignalen. Maar is ook mijn 1e ronde na de pil. We zullen zien. Ga niet eerder dan eind deze week een test doen als ik niet ongesteld word. Dan moet hij iig kloppen....

@carolaW wat fijn, gefeliciteerd! Hopelijk blijft het goed gaan en heb je een goede zwangerschap.
@Anne Anne erg balen ? hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk 

Einde deze week verwacht ik mijn ovulatie. Ik ga vanaf vandaag beginnen met ovulatietesten om de eisprong zeker niet te missen!
CarolaW gefeliciteerd!
Anne Anne Balen zeg, wel herkenbaar.. Telkens ik 's morgens een zwangerschapstest doe, droom ik die nacht daarvoor dat de test positief is. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.. 

Gefeliciteerd Carolaw!
Bedankt voor de lieve reacties!
ProudmamaJ, spannend!! Mijn cyclus was inderdaad ook 30 dagen ipv 28 (misschien omdat het de eerste ronde was na de pil) hopelijk bij jou ander nieuws aan het eind van de week.
Succes met het vinden van je ovulatie gebruiker10060802

Anne Anne ahh wat jammer, hopelijk hebben we volgende ronde meer geluk! Wanneer is jou NOD?
Gefeliciteerd carolaw!!!

Terug
Bovenaan