Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik mag mij hier ook melden.
Verwachte NOD 9 november, 28 jaar, 2e ronde, 1ste kindje
Deze ronde verder mijn temperatuur opvolgen en voor de eerste keer ovulatietesten gebruiken.
Ook ik mag me hier weer melden, helaas vanmorgen ongesteld geworden
Mijn NOD is 9 november, mijn man zijn verjaardag... hopelijk hebben we een mooi kado dan ?
Zal de lijst weer even updaten
Ik heb hele goedkope ovulatie strips zo’n 40 pack haha voor €20 ofzo net als zwangerschap testen. Werkt prima bij mij en kost dus ook niet veel. Ik heb wel gelezen dat sommige dames minder LH aanmaken ook bij hun piek en daarom extra gevoelige testen nodig hebben.
Farru idd jammer en weer even een baal dag.....maarjs vol frisse moed weer naar de volgende ronde... kan ik vanavond gewoon een liefmansje drinken? gaan bij mijn zus eten en die ging het speciaal in huis halen omdat ik dat altijd lekker vind... Hihi nu kan het gewoon ?
Iemand ervaring met de ovulatietesten van sensitest ? Kan je hierbij ook indroogstreepjes hebben ?
Ik verwacht mijn ovulatie pas eind volgende week, maar heb nu al 2 dagen lichte streepjes.