NOD November 2019

bedankt, ja blijf rustig afwachten. Haha zo gek dat tijd zo snel voorbij vliegt en dan beginnen je dagen voor NOD en gaan dagen veel langzamer haha. 
Woefwoef dat klinkt echt goed dat de streep steeds duidelijker wordt! Super fijn voor je. Wanneer is je nod?

Mijn NOD is op donderdag!
Ik hoop wel morgen een duidelijkere test te hebben.
Ik weet niet hoe zwanger zijn voelt, maar ik heb constant een zeurende pijn dat wat lijkt op menstruatiepijn.. Maakt me wat ongerust! 

(Wanneer) ga je testen?

Oke spannend zeg!  Ik heb nu ook wat menstruatie buikpijn en ging net plassen en verloor wat bloed en ook bij afvegen beetje bloed..  dus morgen vast echt ongesteld. Vet gek want nu morgen is het dag 12 na mijn positiefste ovulatietest.  Dus wel vroeg toch?? Vorige cyclus werd ik 14 dagen na positieve ovulatietest ongesteld. Cyclus daarvoor 16 dagen na positieve ovulatietest.  Dus ben nu wel erg teleurgesteld. Want kan niet goed zijn die verschillende luteale fases toch??? Is dat bij jullie ook verschillend of altijd zelfde ?? 

KKKK, ik heb ook wel eens een lf van 14 dagen, meestal 13 dagen, dus wisselt ook een beetje.. Ik hoop voor je dat t niet door zet! 

KKKK, lijkt me ook wat vroeg maar het kan volgens mij dan nog alle kanten uit.. Ik hoop voor je dat het niet je menstruatie is

Tellen jullie je luteale fase ook vanaf de dag van de positiefste ovulatietest? Ja heb nu bruinverlies. En echt menstruatiekrampen. Heb mezelf maar getrakteerd op een reep chocola dus denk wel echt menstruatie morgen. 
Gebruik deze cyclus voor 3e keer ovulatietesten. Dus nog even nagekeken en afgelopen 2 cyclussen was 15 en 14 dagen na positieve ovulatietest. En als morgen dus doorkomt is dat 12 dagen. Vind dat wel vroeg inderdaad.. Maar mijn cyclus is ook korter als eerst. Cyclussen waren afgelopen keren 35 - 55 - 40 dagen. En nu als menstruatie morgen echt doorkomt 27 dagen. Kortste tot nu toe dus dat is opzicht wel lekker. Hopelijk blijft het dan nu rond de 28 dagen. Want die cyclus van 55 dagen was ook echt niet leuk. Daar wordt je pas ongeduldig van haha. 

Terug
Bovenaan