NOD November 2019

@Rojo We hebben het gewoon om de dag gedaan, rond de periode waarin mijn app zei dat ik mijn ovulatie had. Vooral ook gewoon leuk gemaakt en daarna nog zo'n 10 minuten blijven liggen. Voor de rest heb ik eigenlijk niks bijzonders gedaan op de zwanger pillen van het kruidvat slikken na.

Voor de rest die nog geen positieve test heeft, ik hoop dat jullie er snel eentje in handen hebben!

@WoetWoet ik zie ook 2 streepjes op je test. Ben benieuwd hoe die van vanochtend is. Mag ik vragen wanneer jouw temperatuur altijd naar beneden gaat als je ongesteld gaat worden en of je deze ronde dus iets anders gemerkt hebt aan je temperatuur. 

Ik zit nu nog maar 4 dagen voor NOD, en mijn temperatuur zakt altijd de dag dat ik ongesteld wordt..  Mijn temperatuur is nog nooit zo hoog geweest als vandaag maar mijn test loopt niet op tegenover gisteren dus heb er geen goede hoop in ?

Ik zit nu nog maar 4 dagen voor NOD, en mijn temperatuur zakt altijd de dag dat ik ongesteld wordt..  Mijn temperatuur is nog nooit zo hoog geweest als vandaag maar mijn test loopt niet op tegenover gisteren dus heb er geen goede hoop in ?

Woetwoet, bij mijn 2e zwangerschap was mijn temp ook gezakt en had ik een positieve test met een 2e lichte streep maar wel zichtbaar.. heb diezelfde week nog 3 testen gedaan en heb nog nooit een knal test in handen gehad. Misschien als ik het later gedaan had maar ik vond 4 testen met licht maar wel zichtbare streep voldoende :)

Bedankt voor je bericht! Mijn temperatuur is niet gezakt, maar nog nooit zo hoog geweest.. 

Ik heb vrijdagavond heel licht positief getest.. Deze ochtend (zondag) is hij mss iets duidelijker dan vrijdagavond maar zeker niet donkerder dan gisteren, in tegendeel zelfs misschien. Moeten ze niet sowieso snel oplopen?

Hooi, ik had gisteren mijn NOD, test negatief.. maar nog geen ongesteldheid te vinden.. heb wel steeds afscheiding en kan me niet heugen dat ik dat altijd had voor ik ongesteld word? Iemand tips voor me    
- buikkrampen
- slechte huid
- afscheiding 

@helene.  Ik had deze keer voor eerst ook afscheiding dus dacht yes goed teken (in juni gestopt met pil, en dit nog nooit gehad)  helaas echt ongesteld geworden nu. Had ook al die klachten maar helaas. 
Ik zal me aanmelden in december forum en vol goede moed weer naar de volgende maand. Dan zijn we nu alweer meer als halfjaar verder.. nooit gedacht dat zo lang zou duren haha. Heel veel succes allemaal hoop dat jullie wel een positieve test mogen ervaren deze maand! ❤❤

Terug
Bovenaan