NOD November 2019

Pffff wachten duurt lang :(
nu 6 dagen voor NOD
en heb het idee dat mn lichaam me helemaal voor de gek houd..

menstruatie klachten, gevoelige borsten, chagerijnig enzoovoort

Woetwoet, ik dacht gelezen te hebben dat het hormoon elke 2/3 dagen verdubbeld. Dus misschien nog even wachten. Als je zwanger bent wordt hij vanzelf duidelijker. Misschien had je bij de 2e test gewoon net iets meer gedronken of was je plas iets minder geconcentreerd. Spannend wel hoor. Hoop dat hij gauw donkerder wordt en je je zekerder voelt!

Bedankt Suzen! Ik heb deze namiddag nog eens een testje genomen en deze werd quasi meteen positief en de streep is rozer dan vrijdagavond dus ik hoop dat dat een goed teken is!  

Moest het al verkeerd gegaan zijn zou hij toch afnemen in kleur, niet? 

Veel succes MamavanEvi! Nog even volhouden!

Goedemorgen dames,
Vandaag mijn NOD. Ben nog niet ongesteld maar m'n temperatuur gaat al wel een paar dagen geleidelijk aan weer naar beneden. Zit nu op 36.7 Hoogste punt was op 9&10 dpo (37.0) en voor m'n eisprong was het constant 36.4. Dit is de eerste ronde dat ik temperatuur maar denk dat ik toch m'n ongesteldheid vandaag of morgen kan verwachten. Alleen last van gevoelige borsten maar dat heb ik standaard vanaf eisprong tot ongesteldheid.
Fijne maandag iedereen! 

Pimpeloentje, is voor mij ook de eerste keer dat ik temperatuur. Ik hoop dat je niet ongesteld wordt, maar lees idd ook dat je temperatuur dan juist zakt. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Wanneer wil je gaan testen? Of wacht je het gewoon af.
Fleurbo, ik voel ook voor mijn gevoel de hele tijd van alles. Zit vandaag op 6 dagen na de positieve ovulatietest. Weet eigenlijk niet zo goed wanneer mijn eisprong nou was. Maar had de 12e een positieve test. En de 11e en 12e ovulatiepijn, de 13e helemaal nergens meer last van gehad. Dus ik denk dat het op de dag van testen zelf ergens is geweest. 
Heb ook steeds hele kleine krampjes ter hoogte van mijn eierstok. Ben afgelopen weekend een weekendje weg geweest, en moet zeggen toen helemaal niks gevoeld. Maar ook helemaal niet er mee bezig geweest. Nu echt de dagen aftellen... ?

Goeiemorgen! Ja Fleurbo, ik denk dat ik nu toch wel zeker mag zijn dat ik zwanger ben! Gisteren met Clearblue digitaal nog negatief getest en vandaag dit : https://ibb.co/6nYbnr2
???

Terug
Bovenaan