NOD November 2019

Hey woetwoet! Gefeliciteerd wat onwijs fijn! Ik las dat jij ook met de clear Blue digita hebt getest? Ik had zaterdag mijn NOD en nu 2 dagen overtijd, zaterdag eind van de middag getest met de clear Blue digital en was helaas negatief... maar ik heb nu erg last van afscheiding, rugpijn en kramp, waar had jij last van of had jij geen symptomen? Ik ga van de week opnieuw testen ?

@woef woef  gefeliciteeerd!  
Zit inmiddels in december forum maar was beniewd als je streepje donkerder was geworden. Wat super fijn voor je. Gewoon in 1e ronde meteen raak!!  
Heb je nog wat tips voor ons haha. Hebben jullie bijvoorbeeld elke dag Of om de dag seks gehad of om de 2 dagen of alleen rondom ovulatie??  Weet dat bij iedereen anders werkt maar vind altijd wel interessant om te weten wat voor een ander heeft gewerkt haha??? 

Hallo Dames,
Het is een tijdje geleden dat ik een berichtje achter gelaten heb of meegelezen heb. Ik had problemen met mijn account en de site. Ik denk dus dat ik veel gemist heb.... 
Hier zit ik nu op 3dpo. Positieve ovulatietest op dag 14 en mijn eisprong laat in de nacht op dag 15. Tijd voor het wachtbankje dus... ben er wel minder mee bezig dit keer. 
Heel veel succes met wachten iedereen!!

Nadat ik officieel 6 nov ongesteld zou moeten worden volgens mijn laatste langste cyclus dit niet geworden en ben ook niet zwanger. Dacht na 11 dagen laat ik eens de  ovulatietest doen, net of ik het voelde. Deze was hardstikke positief!!! Dag erna had ik ook een zere buik wat ik ook herken van van eerdere eisprongen. Op dag 43 van de cyclus dus pas een eisprong.  Toen ik in het begin van de cyclus aan het testen was vanaf dag 15, want ik heb mijn eisprong rond dag 19 kreeg ik wel wat donkerdere streep op de ovulatietest maar niet zo donker als die hoort te zijn. Ik denk dat het niet echt heeft doorgezet of geen eisprong heeft plaats gevonden, dus een keer heeft overgeslagen. Kan ook het eitje niet goed zijn geweest? Dat deze geen hormonen af gaf? Weet iemand dat. Nu ben ik al 3 dagen extra aan het testen om te kijken of mijn LH weer zakt dit gebeurt inderdaad. Nu is mijn NOD op 30 Nov kan ik hier nog net terecht op het forum.   Iemand dit ook meegemaakt keer eisprong overgeslagen? Of hele late eisprong...

Gefeliciteerd aan de zwangere dames! Ik meld me ook weer. A.s donderdag NOD. 7 november eisprong gehad en ook wel gevoeld, alleen ben ik bekend met cystes dus ik vind het nu toch iedere keer wel spannender worden. 
in 2016 zwanger geworden na lange tijd proberen en een geknapte cyste waardoor ik daarna gelijk zwanger was, en nu geen flauw idee hoe groot de cystes zijn en of ze gaan knappen, of dat nodig is etc.
volgend jaar mag ik weer naar de gyn om te kijken hoe groot de cystes nu zijn...

Hej Helene en KKKK! Wel, ik weet niet of het aan te raden valt maar wij hadden elke dag 2-3 keer seks ? Niet speciaal voor het zwanger worden hoor, soms hebben we gewoon van die periodes. Ik zat er wat mee in dat de kwaliteit van de zaadcellen dan wat achteruit zou gaan maar blijkbaar valt dat bij ons wel mee! 

Mijn symptoom is eigenlijk vooral een apart soort menstruatiepijn. Het lijkt er op maar het is toch wat pijnlijker dan dat. Dat begon rond 6-7 DPO en heb ik nog steeds maar het betert wel! Voor de rest wel gevoelige tepels. Heb ik normaal enkel 1 dagje net na mijn eisprong. Begon opnieuw vanaf 7 DPO en nog steeds ?

Ik ben vanaf 9 DPO met Sensitest beginnen testen (was nog suuuper licht) en vandaag voor het eerst een positieve digitale clearblue test op 12 DPO. Gisteren was we clearblue nog negatief! 

Ook ik meld me weer.  Mega druk met de verhuizing. Privé iets mega ergs gebeurt. Dus niet echt bezig met zwanger etc. Vandaag is mijn NOD. Ga er niet vanuit. Dus we zien het wel. Test ook niet voorlopig. Scheelt de zwangerschapstesten liggen in verhuisdozen lol

@woetwoet  wow 2 of 3x per dag! Hoe dan? Whahah. Dat gaat echt niet lukken hier. Hebben beide wisselende diensten ik werk vaak van 7 tot 16. En hij van 15 tot 24. Dus dan slaap ik vaak al als hij thuis is haha. Maarja tijdens ovulatie maakt ie me wel wakker hahah. Maar 3x per dag jeetje hahah. Maar dat heeft dus wel geholpen bij jou. Maar super blij voor je dat het gelukt is. Ik hoop voor ons volgende ronde ook. Wordt nu wel wat ongeduldig. 
@mystery spannend hoor. Je hoort vaak als je er niet mee bezig bent het ineens raak is. Hoop dat je niet ongesteld gaat worden!

Terug
Bovenaan