NOD November 2019

KKKK, smorgens voor we naar het werk vertrekken en dan savonds 2x meteen na elkaar ;)! 2x na elkaar zou wel zorgen voor snellere zaadcellen heb ik eens gelezen! 

Maar ik prijs me inderdaad gelukkig dat het de eerste ronde raak is (als alles goed blijft lopen). 

Wanneer gaan jullie testen?

@woetwoet je hebt helemaal gelijk!  Heb het gegoogled. Haha wij gaan deze ronde ook maar 2x achter elkaar seks hebben whaha. 
Probeer je een kindje te krijgen? Je kansen kunnen nog wel eens vergroot worden door twee keer seks op een avond te hebben. Uit recent onderzoek van Shengjing Hospital blijkt namelijk dat sperma het snelst is als de man één tot drie uur eerder ook al klaargekomen is.

@kkkk we zijn het wel. Welkom is het zeker.

Klinkt goed 2x minstens klaar komen. Dan hebben we een iets grotere kans ??

Hoi dames, 
Helaas geen geluk voor ons deze ronde. Vandaag ongesteld geworden zoals ik al had verwacht gezien mijn temperatuur. Maar ik zit er iets minder mee dan anders. Krijg namelijk over 2 weken een inwendig darmonderzoek en dat vind ik toch iets prettiger om te doen als ik niet zwanger ben. Dus op naar ronde 7. Ik ga me melden bij NOD december maar iedereen die nog aan het wachten is voor deze maand... Heel veel succes en geluk ?

Ik lees ook mee met dit forum.
1e ronde 2de kindje
Zaterdag NOD en ga hier ook op wachten met testen. Vandaag voel ik vanalles in mijn buik. Afwachten dus maar.. 

Terug
Bovenaan