NOD November 2019

Ik heb ongeveer een jaar lang getemperatuurd (is mijn eerste ronde momenteel maar temperatuurde al omdat we voor de rest geen voorbehoedsmiddelen gebruiken sinds een jaartje). Mijn temperatuur zakte altijd 0.3-0.4 op mijn NOD. Nog niet bij zo eerste minieme spotting maar wel als ze er echt doorkwamen!  Ik hoop dat jullie snel goed nieuws hebben!

Gefeliciteerd woetwoet nu genieten van je zwangerschap  heb je al een afspraak voor een echo ? Altijd spannend de eerste echo 
Hier op het wachtbankje vrijdag positieve ovulatietest gehad dus spannend mag op mij verjaardag al testen maar dat is wel wat vroeg zou wel een super kado zijn???

Bedankt! 
Nee Carolinerkj, maar ik denk dat ik deze middag al eens bel voor een afspraak. Ik kijk er zo naar uit! Ik zou liefst voor kerst gaan want op kerst zouden we het aan onze ouders willen zeggen.
Een vriendin van me is huisarts dus ga deze week ook eens bloed afnemen.
Fleurbo, ik was initieel van plan mijn vriend te verassen door een fopspeen klaar te leggen met een tekstje bij. Het is helaas niet zo gelopen, want toen ik vrijdagavond licht positief testte liep ik gewoon de wc uit. Hij was aan het koken en met de test in mijn handen zei ik gewoon "ik denk dat we een baby krijgen!" Was een automatische reactie ?
Was dus minder mooi dan gepland, maar hij was wel even hard verschoten (en wat traantjes) ??

Woetwoet, ik denk dat het bij mij ook echt zo zou gaan. Allemaal leuke ideeën, maar de praktijk is gewoon zoals het gaat. ? Je kan altijd familie nog op een creatieve manier verassen.
Fleurbo, ik durf denk ik niet eerder te testen dan op NOD. ? Of ik moet ineens echt heel erg het idee hebben dat het raak is. Maar test liever op m'n NOD in plaats van positief en dan misschien alsnog ongesteld worden. Heb nu nog geen klachten of tekenen dat het zo is.  

Hey woetwoet! Gefeliciteerd wat onwijs fijn! Ik las dat jij ook met de clear Blue digita hebt getest? Ik had zaterdag mijn NOD en nu 2 dagen overtijd, zaterdag eind van de middag getest met de clear Blue digital en was helaas negatief... maar ik heb nu erg last van afscheiding, rugpijn en kramp, waar had jij last van of had jij geen symptomen? Ik ga van de week opnieuw testen ?

Terug
Bovenaan