NOD November 2019

Fleurbo, nee helemaal geen kwaaltjes. Alleen af en toe een piepklein krampje rechtsonder. Maar kan natuurlijk van alles zijn. Volgens internet zou gemiddeld genomen morgen wel eens mijn innesteling kunnen zijn 5 dagen voor NOD. Ik tel de dagen af!

Fleurbo, de innesteling is 5 tot zelfs 12(!) dagen na ovulatie. Gemiddeld dus 9, maar het kan maar zo nog even duren. Mocht je op 12 dagen na ovulatie een innesteling bloeding krijgen dan lijkt het net of je ongesteld wordt. Super verwarrend. Ik dacht dat ik dat vorige maand had, ging veel eerder bloeden. Maar bleek toch echt een ongesteldheid te zijn. Het beste teken is toch denk ik niet ongesteld worden. Pfff.. afleiding zoeken maar ? 
Hoe gaat het met de rest. Al meer meiden bij wie de NOD dichtbij begint te komen? En merken jullie al iets of nog niet?

Fleurbo, de innesteling is 5 tot zelfs 12(!) dagen na ovulatie. Gemiddeld dus 9, maar het kan maar zo nog even duren. Mocht je op 12 dagen na ovulatie een innesteling bloeding krijgen dan lijkt het net of je ongesteld wordt. Super verwarrend. Ik dacht dat ik dat vorige maand had, ging veel eerder bloeden. Maar bleek toch echt een ongesteldheid te zijn. Het beste teken is toch denk ik niet ongesteld worden. Pfff.. afleiding zoeken maar ? 
Hoe gaat het met de rest. Al meer meiden bij wie de NOD dichtbij begint te komen? En merken jullie al iets of nog niet?

Hai! Hier komt nod ook weer in zicht... Nog 3 dagen met kortste cyclus 7 met langste pfff laatste 2 rondes elke x na 4 dagen overtijd toch ongesteld vandaar die 7 dagen... Hoop dat ik niet ongesteld word natuurlijk! En anders dat ik weer eens een normale cyclus heb zoals vanouds..... 

Wel zere borsten en veel krampjes en steekjes gehad afgelopen weekend...

Oeps, zie dat m'n bericht 3x gepost is. Beetje overdreven ? Ging wat mis .
IDK, spannend! Mijn cyclus is ook niet helemaal regelmatig. Maar denk doordat ik nu ovulatietesten gebruik en weet wanneer mijn ovulatie is geweest ik wel goed kan inschatten wanneer mijn NOD is. Gebruik jij die ook? Of is het ondanks dat je weet wanneer je eisprong is geweest alsnog wisselend? Want ik geloof dat mijn huisarts zei dat het altijd 14 dagen is (of 12 of 11, of wat je ook hebt). Maar dat het stukje voor je ovulatie bepaald hoe lang je cyclus is. Dat kan nog wel eens wisselen in lengte, maar die 2e fase is altijd gelijk.

Ik heb tot nu toe geen ovulatietesten gebruikt.
Vond het nog wat te vroeg daarvoor :) wel t idee deze maand goed benut te hebben om.de dag aktief geweest...

Ja klopt volgens mij  dat je in theorie dezelfde tijd hebt na ovulatie...

Terug
Bovenaan