NOD November 2019

Ooo fleurbo dan ben je mooi optijd met testen.... Duim voor je dat ie snel positief woed al denk ik dat t nu nog te vroeg is,Vorige zwangerschap teste ik pas een week overtijd positief werd helaas mk. Toen bij de zwangerschap van mn zoontje zelf een week gewacht...
Mmm ja had ik vorige.2 cyclussen ook zere borsten voor nod maar niet nu al.. Pff zo lastig die kwaaltjes die alle kanten op kunnen!

Fleurbo, het kan dat je innesteling nog niet eens is geweest. Gebeurt soms pas op 12 dagen na ovulatietest. Dus niet te snel opgeven hoor! Ik heb nog niet getest. Heb ook nog geen enkele signalen dat het raak zou kunnen zijn. Maar ook nog niet dat ik ongesteld ga worden. Maar voel dat ook nooit heel goed aankomen. Misschien zondag of maandag een keer testen. Maar als het lukt wacht ik gewoon tot dinsdag. 

Hallo allemaal,
Ik heb steeds wel meegelezen, maar niet gereageerd. Wat fijn voor degene met een positieve test! Gefeliciteerd! En wat balen voor degene die naar de volgende ronde gaan. Hopelijk is het jullie in december gegund! 
Mijn nod stond op 28 november, maar ik heb zojuist pas een positieve ovulatietest gehad. Gister was het streepje erg licht, maar vandaag net zo donker als het controle streepje. Toevallig hebben we vanochtend geklust, dus fingers crossed! Mijn nieuwe nod is nu denk ik 5/6 december. De vorige maand had ik mijn eisprong ook pas op dag 23 van 29. Toen kwam mijn menstruatie ook precies 2 weken later dan de eisprong en dus later dan normaal. Vorige keer een uitschieter van 36 dagen terwijl ik daarvoor gemiddeld een cyclus van 29 dagen had. Verwacht dat dat nu dus ook het geval is, al hoop ik natuurlijk dat ik niet ongesteld wordt

Nansie, gek hè dat je zo'n tijd een cyclus van 29 dagen hebt. En dat je lijf dan ineens bedenkt dat het nu langer is. Geen idee waar dat aan ligt. Ik hoop voor je dat je niet ongesteld wordt. Fijn dat je je eisprong hebt gevonden. Dan ben je daar iig zeker van. En mooi dat je net daarvoor seks gehad hebt. Spannend hoor. Zou leuk zijn op 5 december ?

Fleurbo, hoe is het nu bij jou? Nog verder getest, of aan het wachten. Ik heb sinds vanmorgen licht bloedverlies. Denk niet dat het een innesteling is, maar mijn ongesteldheid die zich aankondigt. Baal echt erg ??. Had het echt gehoopt deze maand.

Terug
Bovenaan