NOD November 2019

[quote quote=10268597]Yess vanmorgen opnieuw een positieve test!! Nu geloof ik het wel [/quote]
Gefeliciteerd ???! Heb je nog tips? Op welke dagen hebben jullie het gezellig gemaakt?

Gefeliciteerd!

Ik wacht nog.. Morgen nod met langste cyclus ooit pff... Ben benieuwd als ik die aanhoud en de 14 dagen reken terug naar eisprong volgens app, dan wel aktief geweest dus toch ietsje pietsje hoop nog

Mamvane, wat super!! Gefeliciteerd ? is het je eerste kindje? En hoeveel dagen na ovulatie heb je nu getest? En met welke test? Had je een dikke vette positieve lijn??? Haha, zo veel vragen. ?

Shit fleur bo! Ja snap ik, het is zooo moeilijk balans vinden want je bent er mee bezig en je klust wanneer handig is.. Dus dan denk je er automatisch aan

Fleurbo, wat balen zeg! Gadver. Snap heel goed wat je bedoelt. Het is idd heel lastig. Je wil graag, maar er niet te veel mee bezig zijn is ook belangrijk. Al is het maar voor je gemoedsrust! Ik hoop dat je volgende ronde meer succes hebt of iig het beter van je af kan zetten. Ik merk het ook aan mezelf als ik denk van zit ik weer te googlen of wat dan ook op te zoeken. 
Ik wacht het voor mezelf nu even af. Gember ook echt te veel mee bezig deze periode. Maar het is nu ook gewoon te spannend. 2x een super licht positieve test gehad voor NOD, maar al wel sinds zaterdag bloedverlies. Heb de huisarts gebeld en het kan beide kanten opgaan. Over een week opnieuw testen zegt ze. Maar zo lang kan ik niet wachten denk ik..

Terug
Bovenaan