NOD November 2019

Lissrose, ik zie bij de bovenste ook een heel licht streepje. Bij de andere zie ik niets. Ik zou sowieso morgen of overmorgen weer testen. Maar je kan ook een andere test erbij halen om te zien of die ook een streepje geeft. 
Ook spannend voor jou hoor Farru. Ik moet zeggen ik voel ook nog echt niks in mijn lijf. Heel misschien dat ik op de fiets super snel buiten adem ben. Maar kan natuurlijk ook gewoon zo zijn. 
Wil kindje, ik zal vanavond even een foto maken. Moet wel zeggen dat ze na de 5 minuten nog donkerder worden dan binnen de 5 minuten. Dus ben benieuwd hoe die minder positieve van de Kruidvat van vanmorgen er vanavond als ik thuis ben uitziet. 

Ik heb vanochtend niet 1 maar 3 testen gedaan en kan er niet omheen, ik ben zwanger!! ?
https://www.mupload.nl/img/ua4js24jivgm3.jpeg

Ik geef hier de moed langzaam toch op. 
Vanmorgen rond 11u toch wat bruin slijmerige afscheiding. Op dag 28 zie ik dat niet echt als iets goeds. Dat zal de aankondiging van mijn menstruatie wel zijn denk ik. 
Heeeel blij dat het deze ronde op dag 28 is en niet al op dag 24. Zou de tarwekiem daar dan toch een rol in gespeeld hebben. Aangezien het de laatste 4mnd echt heel anders was.
Ik denk dan maar op naar de volgende ronde...

Gefeliciteerd wilkindje! Hoeveelste ronde was dit voor je?
Ik rond 2 uur vanmiddag iets roze afscheiding daarna niets meer... Als het niet doorzet morgen vroeg maar testen mn borsten doen wel giga zeer.. Ik weet niet meer wat ik moet denken

Suzen Ik lees nu je berichtje op blz 91. Moest er een paar terug lezen maar ik heb precies hetzelfde nu! Ik heb sinds dag 11 na ovulatie heel licht bloedverlies. Een rondje van ongeveer 2 cm. Gisteren hetzelfde en vandaag ook. 's Ochtends en 's avonds helemaal niks. Echt heel bijzonder ... ik kan morgenochtend testen dus ik ben heel benieuwd wat daaruit komt. Ook ik las dat een innestelingsbloeding 2 uur tot 2 dagen kan duren. Maar heb dit nu drie dagen. En het wordt niet meer en niet minder. Dus vind het heel bijzonder. 
Ik ga nu even verder lezen want wie weet heb je wel al iets getypt haha

wilkindje Gefeliciteerd! 
IDK Mijn borsten doen ook onwijs zeer! Ik kon gisteravond met de yoga niet eens op m'n borsten leunen of liggen. Hier dus zoals bovenstaand bericht 3 dagen heel licht bruinige bloedverlies maar wordt niet meer of minder. 
Volgens de app had ik vanochtend kunnen testen maar ik had op dag 15 m'n eisprong, die ik voelde. Dus dat zou betekenen dat ik morgen kan testen maar vind het toch raar dat ik nu 3 dagen wat bruinige afscheiding heb en op internet lees je dat je max 2 dagen last kan hebben van een innestelingsbloeding. Dacht eerst zaterdag te gaan testen vanwege de rust daarna. Maar twijfel toch om het morgen te doen. 

Farru Ik kan je mailtje niet versturen! Hij geeft een foutmelding ineens .... heel gek. Dus je leest hier al een beetje hoe en wat. 

Terug
Bovenaan