NOD November 2020

AnneCH, ik heb er niet heel veel verstand van maar denk wel dat het kan inderdaad. Je ei springt tussen de 24-48h na detectie van LH maar je hebt natuurlijk geen idee of het hormoon al de avond ervoor te zien was of niet en misschien springt hij pas na 48 uur. 
Daarnaast is je ei geloof ik 12 uur vruchtbaar na springen dus nog een keer seks zou geen kwaad kunnen denk ik :p

Ok, dit was een vaag en onduidelijk verhaal..sorry 
En misschien heb ik deze info wel van een verkeerde site dus corrigeer mij als het niet klopt!

@AnneCH: ik had op zondag mijn smiley en ik denk maandag mijn eisprong. Wij hebben vrijdag, zondag en maandag seks gehad. En dus met goed geluk! Dus ik zou het gewoon nog even proberen vandaag ;) Niet geschoten...

[quote quote=10371994]Thanks dames! Dan gaan we er maar weer voor vanavond ?[/quote]
je kan daarna lang genoeg wachten dus kan geen kwaad. 

@Poni wat super vervelend. Ze meoten ons wel hebben deze maand he..
@Mamasterretje ik heb vanmorgen een test gedaan, overduidelijk negatief. Had toch veel hoop dus ben beetje verdrietig. Nog steeds geen spoor van ongesteldheid. Hoe kan dat toch.. deze cyclus is een record :( even flink balen vandaag. 

goedemorgen 
hier inmiddels me ovulatie gevonden door een ovulatie bloeding 
dus de 2 weken wachttijd is begonnen hier 

@eefjepeeefje. Balen! Ook omdat je denkt zou het dan toch... (omdat je menstruatie weg blijft)  
En dan een negatieve test is flink teleurstellend..
Mijn cyclus is ook nog nooit eerder zolang geweest is al 2 jaar mooi gelijk en dan nu niet. Pff laat die menstruatie dan ook maar snel komen zodat we door kunnen. 
Hopelijk heb jij straks ook meer duidelijkheid. Wat dit is niks. :-( 

Terug
Bovenaan