NOD November 2020

Welkom voor de nieuwe dames! En wat mooi die oplopende positieve testen! 
Ik zit nu in mijn vruchtbare week, altijd weer gezellig. Merk wel dat ik ervoor moet oppassen dat het geen "moeten" gaat worden. Herkennen jullie dit ook? Wil het liefste dat het romantisch is, maarja dat houd een keer op.... 

@thebigdream dat gevoel van moeten heb ik/wij ook. Ik gebruik ovulatietesten dus we zijn er heel bewust mee bezig. Wij denken zo: een paar keer moeten voor het goede doel. En daaromheen gewoon wanneer we zin hebben ?
of ik nu wel of geen testen doe.. ik ben er toch wel mee bezig.. ? en dit geeft me zelfs meer rust omdat ik duidelijkheid heb. Vandaag 4 dpo en vanmorgen/vanmiddag continu lichte menstruatie krampjes aanwezig. Ik zit op dat vervelende wachtbankje.. nod staat op 19 november. 

succes deze week!???

Wat is er veel gekletst vandaag gezellig! Heb net even alles terug gelezen. Grappig om te lezen dat er zoveel in een verschillende fase zitten. Zwanger, (helaas) ongesteld geworden, in de vruchtbare week of op het wachtbankje.
Ikzelf zit nu op het wachtbankje. Vanmorgen toen ik wakker werd had ik het idee dat mn menstruatie door zou komen. Ookal is dat een week te vroeg.. Het voelde echt zo. Ook last van mn hormonen. Als ik ongesteld moet worden sta ik echt een half uur voor de kast te kijken wat ik aan moet en kleed ik me wel 3x om.. Zo ook vanmorgen ?. Ik heb wel meer afscheiding merk ik..

@Mamasterretje ohja ik snap 'm, hopelijk wordt ie niet korter dan! 
@thebigdream ja dat heb ik ook hoor. zeker als je precies weet wanneer het kan, dan is het toch een soort van verplichting. maarja, je hebt die wens, dus dan wil je het wel echt proberen.. 

Hoi dames!
Wat een fijn actief forum, Ik zou graag met jullie mee kletsen als daar nog plek voor is. Ik ben 31 jaar en wij zijn vanaf juni bezig voor ons eerste kindje. We zijn nu bezig met ronde 5. Ik verwacht mijn NOD de 20e. Fijn om te lezen hoe iedereen het ervaart, het moeten is bij ons ook wel een dingetje ookal is het voor een goed doel. Wij hebben het niemand uit de omgeving het gedeeld soms lastig om het stil te houden en wel fijn om hier op het forum erover te kunnen praten.
En wat een een fijne positieve test uitslagen allemaal gefeliciteerd..!

Terug
Bovenaan