NOD November 2020

Pff mijn lichaam houd me voor de gek. Gisteren dacht ik ongesteld te zijn geworden. Of in ieder geval dat het zou beginnen. Had wat oud bloed verlies. Maar het zette niet door. Nu is er weer helemaal niks te zien. Pff waarom houd mijn lichaam me zo voor de gek? Ik heb dit nog nooit gehad. Mijn menstruatie is altijd keurig optijd. Snap er niks van ☹

@Poni: Zou het een late innestelingsbloeding kunnen zijn? Als het donker bloed is, dan kan het ook van een innesteling een paar dagen terug zijn. Niet dat ik je valse hoop wil geven.....

Ik wacht rustig af. Misschien breekt het vandaag nog door, zo niet dan test ik eind van de week nog een keer. 
Maar stel dat het een late innestelingsbloeding  is, betekend dit dat dan ook dat ik pas later positief zal testen? 
Gisteren was die nog negatief (kruidvat 2v5)

Net getest, witter dan wit :( Heel raar, sinds juli 2019 bezig en nog nooit een cyclus langer dan 25/26 dagen gehad (behalve de keer na de MA / currtage). Maar weer door naar december dan. Succes voor iedereen die nog wacht.

Eefjepeefje, mamasterretje LF tussen de 11 en 18 is netjes alles erboven of onder is "abnormaal" net als met een cyclus duur dat je marges hebt. Er zijn mensen met een LF van 9 ook zwanger geraakt dus geen zorgen als het toch wat korter is. Maar begrijp het wel als je altijd netje op 14 zat bijv.
mamasterretje het is nog even afwachten of ik echt deze week me ei heb nu de spiraal eruit is tot zover hebben we nog kans want me temp is nog laag ?
Lolaa misschien is het wel een vroege mk geweest? Klinkt miss rot, maar toen ik een mk had was me cyclus erna ook 59 dagen. Ben blij dat ik wist dat het van de mk kwam anders had ik me toch zorgen gemaakt om die lange cyclus
Poni als je innesteling later was dan test je idd ook pas later eventueel positief. Je gaat pas HcG aanmaken zodra het echt ingenesteld is. Je kan eerder pos testen is maar net hoe snel je het hormokn aanmaakt en of het bikv een meerling is

Vandaag is mijn nod. Nog niet ongesteld, al heb ik het idee dat het er wel aan zit te komen. Maar niets is zeker tot het tegendeel bewezen is ???

Testen nog niet binnen, ook nog geen menstruatie of tekenen van te bekennen. Morgen NOD....
Dus ik wacht rustig af of het doorbreekt en zo niet kan ik komende dagen testen, als ze überhaupt binnen komen. ?

@Poni, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!  

Vraagje over ovulatietesten
Ik had gisterenochtend een smiley met de roze Clearblue (de avond ervoor en deze avond gevreeën), en in de bijsluiter staat dat je dan niet meer hoeft te testen. Dus dat heb ik vanochtend niet gedaan. Er vanuitgaande dat mijn ovulatie binnen 24-36h was.

Nu vraag ik me af:
Is het mogelijk dat je twee dagen een smiley kunt hebben, en dan op dag 3 de echte ovulatie?
Dag 1: smiley   
Dag 2: smiley
Dag 3: ovulatie

Zo ja, dan zou ik eigenlijk beter ook vanavond of morgen nog seks moeten hebben voor een verhoogde kans?  

Terug
Bovenaan