NOD November 2020

Getsie, de maand begon zo goed met al die positieve testen! Wat een rot week zeg voor heel veel meiden. 
Mijn NOD staat op morgen maar ik test al iedere dag spierwit en voel zon lekker onderhuidse pukkel op m'n kin doorkomen, zeer gevoelige borsten duuusss er is nog altijd dat kleine sprankje hoop maar als ik logisch nadenk.........

@Feyre wilde niet te snel beginnen met temperaturen, omdat je er dan echt elke dag mee bezig bent. Maar dan weet je wel waar je aan toe bent. Werkt dat ook als je onregelmatig werkt en dus soms om 5u opstaat en soms om 10u? 
Ik gebruik tot nu toe alles qua testen van de kruidvat. 

Wat balen voor ieder waar de menstruatie is doorgebroken ?

Hier nog steeds niks. Ik word geloof ik flink in de zeik genomen door m'n eigen lijf. 

Dames balen dat jullie ongesteld zijn geworden. Hopelijk volgende maamd meer geluk!!
Jeeee Dexxie... wat heftig! :( dat is wel schrikken zeg na een positieve test.
@mamasterretje met mij gaat het goed. Af en toe nog steekjes en een vlaagje misselijk. Afspraak voor een eerste echo op 8 wkn is gemaakt :) Super spannend, hopelijk is alles goed. Het begint me nu door te dringen dat het raak is, dat moest eerst wel even landen :p En hoe gaat het met jou? Je moet nog even op het wachtbankje toch? 

Terug
Bovenaan