NOD November 2020

Eefjepeefje het kan wel, maar je moet een marge nemen. Als je soms om 5 uur op staat dan doe je die dagen 5 uir maar de dagen dat je 10 uir opstaat zet dan bijv een wekker om 7 uur. Ik werk ook onregelmatig en had altijd prima tempen. Zorg ervoor dat je iig minimaal 4 tot 5 uur slaap erin heb zitren om op je basaal te komen. Hier ging de wekker altijd om half 8, nu is me zoontje de wekker om half 7 maar soms ook half 6 of 6 uur. Het kan prima zolang er maar geen 3 uur tussen zit. met ovulatie testen gebruikte ik 2besure gevoelig. Deze vond ik heel prettig en zwangerschap de 2v5 van kv en de gewone van de action

@halfwaythere wat irritant zeg, maar nog steeds goed nieuws in principe! 

@feyre bedankt voor de uitgebreide uitleg! Ik slaap wel altijd voor 1u dus wekker om 7 zou zeker kunnen en dan weer even doorslapen als ik late dienst heb gehad :) 
ik merk nu vooral dat ik echt even moet relaxen en lief moet zijn voor mezelf. Gisteren massage gehad en nu lekker de hele avond niks. Fijn weekend meiden! 

Hoi dames,
ik zou het erg leuk vinden om mee te praten.. we zijn inmiddels 11 maanden (9rondes) bezig en af en toe reageer ik al op het forum. Ik vind die periode richting je menstruatie altijd zo spannend dat ik het fijn zou vinden met gelijkgestemden te kletsen erover.
Ik heb een onregelmatige cyclus, al voor naar gyn geweest na een cyclus van 62 dagen. Pcos te zien op de echo, maar totaal niet in mijn bloed, dus geen duidelijke diagnose. op dit moment zit ik op cd 39, heb in op cd 29 mijn LH piek gevonden en vaak wordt ik dan 2 weken later ongesteld. M'n NOD zou dus as dinsdag 17 november zijn. 
Ik voel vanalles, met vlagen misselijk, veel afscheiding, af en toe menstruatie achtige krampen, emotioneel.. zo bang dat m'n lijf mij voor de zoveelste keer voor de gek houdt.. nog een paar daagjes geduld.. 

Vanacht had ik last van maagzuur en vanmorgen werd ik wakker en dacht ?. Toch even een testje gedaan . Zit (denk ik) 4 dagen voor nod. Zie ik ineens een heel vaag streepje binnen de afleestijd.. Ik krijg hem niet zo lekker op de foto, maar volgensmij is hij zo te zien ?
https://www.mupload.nl/img/pfd2kubw46q.jpg

Hee welkom cjs!
Irritant hé die onzekerheid dat je niet weet wanneer je ongesteld gaat worden, vind ik tenmiste... Ben zelf nog in ronde 1. Eind augustus gestopt met de pil. Dus cyclus is nog onregelmatig. Vorige duurde 45 dagen. Nu zit ik op CD 31. Dus hier ook nog wachten wanneer het begint...

Halfwaythere balen ? hopelijk in dec meer geluk.
CJS welkom en wat vervelend dat je je cyclus niet duidelijk weet zo. Gelukkig kan je je piek wel vinden. Met lange cyclus kan ke wel meerdere pieken hebben, als je dus echt zeker wilt zijn dat je ei geweest is kan je evt ook gaan tempen dan weet je het 100% zeker.
Jackyy ik zie inderdaad ook een heel licht streepje. Ik zou nu nog wel even paar dagen wachten evt NOD om weer te testen. Hopelijk is die dan al een stuk duidelijker

@krokuzzzkelly het is heel vervelend inderdaad! Dat is zeker aan het begin ook heel vervelend. Je hoopt gelijk je regelmaat gevonden te hebben en het is zo'n teleurstelling als dat dan toch niet zo is. alles wat maar symptoom kan zijn dat voel je en op een gegeven moment denk je laat dan die menstruatie maar gewoon doorkomen dan ben ik er vanaf!
@feyre thanks voor de tip! Wil deze cyclus afwachten en anders inderdaad ook gaan tempen.. 

Terug
Bovenaan