NOD November 2020

Jackyy wat spannend. Inderdaad over paar dagen nog eens testen. Doe ik ook. Ik had een omo witte test in mijn handen zojuist. 4 dagen voor NOD.... en nu zegt mijn app ineens dat ik niet vorige week woensdag, maar afgelopen woensdag eisprong gehad zou hebben. Ik word helemaal onzeker nu. Heb ik vorige week woensdag dan wrl echt mijn eisprong gevoeld? Gister en vandaag wel aanzienlijke verhoging. Bijna 0,5 graden hoger...

@Dori Anne het is zeker spannend en ben me er heel goed van bewust dat het nog vroeg is. Ga sowieso over een paar dagen weer testen. Ik snap dat je daar onzeker door bent! Heb je een onregelmatige cyclus? 

He meiden,
hier ook goed nieuws!! 

Morgen is mijn NOD. 
Gefeliciteerd Jacky, ik zie een streepje! 
Deze ronde was net de ronde dat mijn vriend griep had, hadden seks 4 dagen voor de eisprong en een halve dag na de eisprong want ik was werken ? dus ik zag t niet heel positief in. Maar nu toch dit wondertje! 
Dit was de 7e ronde voor ons, ik kreeg al twijfels, pff zo blij! 

mamadtje en jacky, wat gaaf! Ik zie bij beide echt een streepje, hopelijk loopt hij mooi op de aankomende dagen! Alvast gefeliciteerd! 
Ik had gisteren een positieve ovulatietest (dit keer al om 09.00 uur in de ochtend) en we hebben het gisteravond gezellig gemaakt. Ben heel benieuwd of het deze maand wel is gelukt. Stom dat je dan toch elke maand weer denkt nu zal het toch wel gelukt zijn... maarja van zoveel factoren afhankelijk. 
Hoelang blijft die lh piek eigenlijk zichtbaar? Want ben altijd bang dat op het moment dat ik hem zie dat hij dan al even aanwezig is.. Donderdag was de test namelijk mis gegaan in de middag en gisteren in de ochtend positief (haha maak mezelf weer lekker gek ?

@mamadtje en @jacky gefeliciteerd! Hopelijk mag de test mooi oplopen de komende dagen! 
@thebigdream volgens mij verschilt dat per persoon. Ik had vorige week dinsdagochtend een vermoedelijke piek, die werd in de avond bevestigd (toen was hij duidelijker) en 's ochtends nam hij alweer af.. 

@jackyy en @mamaDtje ik zie hem ook!! Dat is fijn nieuws. @mamadtje had je ook kwaaltjes?
Ik loop gelijk met jou @Jackyy 19 nov nod toch? Ik voelde gisteravond iets krampen in mijn onderbuik. Ik ervaarde het als er ergens iets in zakte. Ik kreeg het er helemaal warm van ? en nu lees ik dit van jou en dan ik.. zal ik ook testen? Haha 

Terug
Bovenaan